Jump to content

Recommended Posts

Pierre de maker van de AM75 heeft deze omgezet voor TS.

Ben met hem samen bezig geweest om te testen en hij heeft besloten om hem vrij te geven.

De cabineverlichting is niet wat het wezen moet , en misschien het optrekken dan wel het remmen is misschien ook niet perfect maar dat is zijn keuze.

 

Ik ben er in ieder geval blij mee...

 

Wil jij hem ook , neem dan hier een kijkje :

https://ajrailsim.pierreg.org/

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de tip Gert! ?

 

Edit/

Heb het treinstel even geprobeerd te plaatsen maar krijg bij afzonderlijk als de preload optie een tempdump te verwerken.

Hebben meerdere dit dat je hem niet geplaatst krijgt?

 

Edit2/

Deze 2 rijtuigen doen het wel maar zodra je de 2 zeg maar cab locs wil plaatsen is het mis, d.w.z. bij mij.

Zie plaatje:

 

2035121368_welgoed.thumb.jpg.c158761cd49b858aed10185101e1df6c.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

55 minuten geleden, Trains-xp zei:

Bedankt voor de tip Gert! ?

 

Edit/

Heb het treinstel even geprobeerd te plaatsen maar krijg bij afzonderlijk als de preload optie een tempdump te verwerken.

Hebben meerdere dit dat je hem niet geplaatst krijgt?

 

Edit2/

Deze 2 rijtuigen doen het wel maar zodra je de 2 zeg maar cab locs wil plaatsen is het mis, d.w.z. bij mij.

Zie plaatje:

 

2035121368_welgoed.thumb.jpg.c158761cd49b858aed10185101e1df6c.jpg

Iedereen heeft dat, er ontbreekt o.a. een deel van het .bin bestand.

Link to comment
Share on other sites

Nou heb de AM75D werkend gekregen en hiermee werkt de preload ook. ?

Omdat de AM75A werkte kreeg ik het idee om de blueprint (.xml) van deze te gebruiken voor de AM75D.

Toen alle AM75A tekst vervangen met AM75D (zo ook de .xml)

Het .xml bestandje met serz.exe omgezet naar .bin en jawel hoor het werkte ook nog.

Zie onder eerste en tweede klasse:

 

werkend.thumb.jpg.3453dec9e6d93293aaade9f2a29d2fd4.jpg

 

Ps. kan de .bin wel hier plaatsen, mja dat zal niet mogen? ?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

De nieuwe versie is wel geinstalleerd ?

Zo ja dan zal ik aan Pierre vragen of hij het nogmaals wil nakijken...ik weet ook niet of ze op RailSim-fr problemen ermee hebben.

Zal eens vragen / kijken.

 

Van mij mag je de .Bin file plaatsen...

 

Ik heb nu geen problemen meer , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al meerdere test versies heb gehad die het wel deden.

Link to comment
Share on other sites

Ja allicht heb ik de update erop gezet, anders had ik geen werkende AM75A die het nu dus wel deed.

En er word in de blueprint 2 x verwezen naar:

                                    <Provider d:type="cDeltaString">PierreG</Provider>
                                    <Product d:type="cDeltaString">France</Product>

Maar die product map zit niet in het bestand, ofwel  dan kun je ook even vragen hoe het daarmee zit.

 

Afijn, hierbij dan het ingepakte AM75D.bin bestand wat uitgepakt moet worden naar

.....\RailWorks\Assets\PierreG\Europe\RailVehicles\Electric\SNCB_AM75\default\Engine\...

Er moet gevraagd worden om te overschrijven, kies dan natuurlijk ja

En installeer eerst de update mocht je dat nog niet gedaan hebben!

 

Edited by Trains-xp
Bestandje verwijderd
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Van de actuele versie 1.2 (12/04/2021) is het (nog steeds ) niet mogelijk de am75D te plaatsen in de editor van TS2021.  Ik kan niet vinden hoe ik een bericht kan plaatsen op het Railsim-fr forum, dus ook maar hier een bericht.  Ik zou de trein willen gebruiken voor een scenario op de route ZuidWestNl.

 

groet,

Kees.

 

Link to comment
Share on other sites

Betreffende mappen in Railworks/assets gewist, bestanden uit de download van 12/04/2021 opnieuw geplaatst, datums van de individuele bestanden bekeken en vergeleken, in TS2021 de cache geleegd, een andere route geselecteerd, in een freeroam kan ik de D-bak echt niet plaatsen, helaas. De 'oude' aanpassing van Teun heb ik (nog) niet opnieuw geprobeerd. Als ik deze trein in een scenario wil gebruiken, dan is het apart moeten kopiëren van een bestand niet aan te bevelen. Niet alle trainsim gebruikers zijn even handig...

 

edit: met de eerder gemaakte aanpassing van Teun is de D-bak wel te plaatsen.

 

groet,

Kees.

 

Edited by kph
aanvulling
Link to comment
Share on other sites

Nee Gert, na verwijderen van de Europe map werkt de laatste update am75D nog steeds niet zoals Kees al aangeeft.

Zet ik mijn bin bestandje er weer in dan is dit nog steeds de oplossing, dus ook voor de update.

 

Maar als PG mijn bin bestandje in zijn bestand zet is het probleem toch opgelost, of is hij/zij daar te eigenwijs voor? ?

Al vind ik het wel vreemd dat het bij jou wel werkt, wat je eerder aangaf, en bij ons duidelijk niet.

Of er zit mogelijk een verwijzing in de bin naar iets wat wij niet hebben, maar dan zou dat er bij moeten zitten, c.q. vermeld moeten worden.

 

Sjef,

Als er niets aan bestandsnamen enz. is gewijzigd blijft dat goed werkend volgens mij.

Edited by Trains-xp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bij mij werkt het wel , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik eerdere versie heb gehad ... en daardoor werkt hij wel.

Ik heb het bestand doorgestuurd naar Pierre met wat je in de blueprint gevonden had.

 

Ik hoor het wel van hem.

 

* Over voor de duidelijkheid , ik heb niets met deze treinstel gedaan of gemaakt ... alleen getest voor Pierre.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Heb net even gekeken en nu staat V1.3 online.

Wat PG uitgevoerd heeft weet ik niet maar de AM75D werkt nog steeds niet.

Volgens mij is de AM75A iig veranderd dus heb n.a.v. deze AM75D daarop aangepast.

En nu werkt het weer zoals het hoort te zijn, mja we zitten al op V1.3 en nog steeds niet goed voor ons.

 

Afijn, hierbij nogmaals het ingepakte AM75D.bin bestand voor V1.3 wat uitgepakt moet worden naar

.....\RailWorks\Assets\PierreG\Europe\RailVehicles\Electric\SNCB_AM75\default\Engine\...

Er moet gevraagd worden om te overschrijven, kies dan natuurlijk ja

 

Ps. installeer eerst de V1.3 update!

 

Edited by Trains-xp
Update V1.3 verwijderd, zie verder voor V1.4 update!
Link to comment
Share on other sites

Kijk jij was al sneller als mij...

 

Quote

Maar ze stond ook in de AM75A Blueprint.

 

Ik heb nu gecorrigeerd op mijn site (versie 1.3) en ik hoop dat er geen problemen meer zijn ... maar je weet maar nooit!

Met vriendelijke groeten,

Pierre

 

Blijkbaar werkt het nog niet dus.....apart ik weet ook niet wat hij gedaan heeft.

Ik heb hem verzocht om dit bestand erbij te zetten en te overschrijven ... 

Edited by GertMeering
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy