Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Recommended Posts

Waarschijnlijk al gezien in een screen .. 

Het is voor mij de eerste keer dat ik met een trein bezig ben dus snel zal het niet echt gaan.

De cabine is zeker niet de cabine die erin komt maar het is voor de test van het rijden.Er zit nog wel een foutje in de Boogies , 1 of ander manier zie je ze niet goed.Dus daar moet nog even naar gekeken worden , en een mooiere Boogie maken voor de treinstel.

 

Ook komen er natuurlijk echte ramen in en werkende deuren ect.

 

Maar het rijdt !

 

 

20210412020137_1.jpg

20210412020141_1.jpg

  • Like 8
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, GertMeering said:

Ik moet even wachten op foto's , dan ga ik weer verder .. 

Maar het begint er een beetje op te lijken

AM96 WIP.jpg

Ik heb het een en ander aan videomateriaal, vooral dat ze vertrekken/aankomen of langsrijden. Heb je daar eventueel iets aan? 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mooi om wéér iemand bezig te zien gaan met rijdend materieel ?. Maar houd voor ogen dat je veel doorzettingsvermogen nodig hebt want het kan soms erg frustrerend zijn wanneer het niet werkt zoals jij het wilt of zoals het logischerwijze zou moeten werken.

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden, Marc D. zei:

Mooi om wéér iemand bezig te zien gaan met rijdend materieel ?. Maar houd voor ogen dat je veel doorzettingsvermogen nodig hebt want het kan soms erg frustrerend zijn wanneer het niet werkt zoals jij het wilt of zoals het logischerwijze zou moeten werken.

Dat weet ik maar al te goed Marc...Ik doe ook een poging , ik doe geen belofte dat hij gereed komt.Maar dat ligt aan diverse omstandigheden.

Link to comment
Share on other sites

Als je er echt niet meer uitkomt en op het hele wereldwijde web het antwoord niet kunt vinden moet je dit maar kenbaar maken, misschien heb ik het antwoord wel. Maar je bent ook actief op het Franse forum  en daar zitten nog veel knappere koppen dan ik dus...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 uren geleden, Marc D. zei:

Als je er echt niet meer uitkomt en op het hele wereldwijde web het antwoord niet kunt vinden moet je dit maar kenbaar maken, misschien heb ik het antwoord wel. Maar je bent ook actief op het Franse forum  en daar zitten nog veel knappere koppen dan ik dus...

Dat klopt , maar alle hulp is natuurlijk welkom.

Op zich is de body niet heel erg lastig , het gaat meer om de animaties die zelf nog nooit gebruikt heb dus ik moete even kijken hoe dat werkt.

Dan heb ik nog de wielen/ boogies ,heb daar eerst de nodige foto's voor nodig , die ik hopelijk straks krijg.

We gaan zien , ik hoop het allemaal voor elkaar te kunnen krijgen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy