Jump to content
  • 0

repaint request


Rob_zeeland

Question

18 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Repaints maken is niet zo maar even gebeurd.. Het is een paar dagen werk als je het echt goed wil doen. Daarbij komt nog dat er op dit forum maar enkele mensen zitten die kunnen repainten, en ik ga er alvast niet aan beginnen, die energie steek ik liever in mijn eigen spul. Op DS zitten iets meer mensen die de vaardigheden hebben, je zou het daar kunnen vragen, maar ik denk dat je het echt zelf zal moeten doen. Als je de stappen logisch volgt stelt het echt niet veel voor.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, EsméevR zei:

Repaints maken is niet zo maar even gebeurd.. Het is een paar dagen werk als je het echt goed wil doen. Daarbij komt nog dat er op dit forum maar enkele mensen zitten die kunnen repainten, en ik ga er alvast niet aan beginnen, die energie steek ik liever in mijn eigen spul. Op DS zitten iets meer mensen die de vaardigheden hebben, je zou het daar kunnen vragen, maar ik denk dat je het echt zelf zal moeten doen. Als je de stappen logisch volgt stelt het echt niet veel voor.

zal eens zien op discord. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

daar ik nooit zomaar opgeef heb ik nu mijn eerste officiële repaint.. het is minimaal maar je moet ergens beginnen.. deze "skills" ga ik nu proberen verder te ontwikkelen..

 

logo toegevoegd en de D van DB weggehaald.. 

20210415205604_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Repainten hoeft niet moeilijk te zijn .. tenzij je met echte foto's gaat werken dan is het een ander verhaal.Een trein of wagon repainten met paint kan iedereen denk ik , ga je iets verder en ga je echte je eigen textures bewerken zodat het er wat natuurlijker uit gaat zien dan is het wel weer wat lastiger.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Rob_zeeland zei:

was even aftasten en wat lastig om die Duitse stickers weg te krijgen maar heb met paint.net en adobe het voor elkaar gekregen.. ben er blij mee en ga het zeker vaker doen nu..

Zou ik zeker doen.

En dan stap voor stap steeds meer aanpassen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy