Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Repaints van Rob Zeeland


Recommended Posts

  • 1 month later...
1 uur terug, rcdevisser zei:

Kun je ook iets doen aan de ramen. Inslaan, eruit halen, graffiti erop ofzo barsten erin etc. en de panto's  verwijderen dat maakt het nog echter 

Ben er nog mee bezig.. we zullen zien wat lukt. het is echt even uitzoeken waar wat staat in de bestandjes..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ja, in de blueprint van de Loco staat een rijtje in-game en in-editor namen. Bestand omzetten naar XML met serz, aanpassen met kladblok of iets dergelijks en weer met Serz terug omzetten. En het zal vast ook wel met TStools kunnen maar dat gebruik ik zelf niet.

Link to comment
Share on other sites

die ik gemaakt heb zal iets fictiever zijn.. de Lineas tekst op de deur is het zelfde bestand als wat op de kop staat en zou niet weten hoe ik dat weg moet krijgen.. maar verbeteringen kan ik altijd nog in latere versies door voeren. Ik ben ook nog bezig geweest met die naamsverandering maar dat is toch niet zo simpel.. bij de Euro 4000 is er wel een bleuprint maar bij de Class66 zie ik die niet. ik heb het via deze https://steamcommunity.com/app/24010/discussions/7/494632506577395923 geprobeerd maar is niet gelukt maar ga dat toch nog eens proberen.

 

 

**heb net even wat geprobeerd maar dit gaat niet echt mooi worden.. ik hou het bij het eerste idee met die strepen

20211021083845_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy