Jump to content
  • 0

assets IKB3 v2


jochemneut

Question

Sinds een stel assets van IKB3 in 2019 van plek zijn veranderd zullen veel Nederlandse routes die de route nodig hebben niet de assets kunnen gebruiken. Maar wat als de .bin bestanden in het juiste mapje worden gezet? Ik denk dan dat TS de .bin bestanden herkend, die dan verwijzen naar de .geopcdx en de texture bestanden in de juiste map. Zou dat werken of niet?

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dat gaat niet werken omdat de blueprint map verwijzingen niet meer kloppen, tenzij ......

Zie voorbeeld: <GeometryID d:type="cDeltaString">SAD2016\GermanLocal\addon1\[00]advert_paper</GeometryID>

 

Edit/

En dan gaat het voornamelijk om objecten uit de ....\RailWorks\Assets\SAD\GermanLocal\addon1\map

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb het net getest. En het werkt prima.

De bin file verwijst naar de originele file SAD2016 locatie en het object  is zichtbaar en niet missend.

Hou er wel rekening mee dat het object dan dubbel in de keuze editor staat.

Dit omdat in de oorspronkelijke SAD2016  BIN en de gekopieerde SAD BIN file dezelfde editor naam heeft!

Dus als je het object zelf kiest om te plaatsen je niet weet of de SAD of de SAD2016 wordt gebruikt.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Sjef61 zei:

Ik heb het net getest. En het werkt prima.

De bin file verwijst naar de originele file SAD2016 locatie en het object  is zichtbaar en niet missend.

Hou er wel rekening mee dat het object dan dubbel in de keuze editor staat.

Dit omdat in de oorspronkelijke SAD2016  BIN en de gekopieerde SAD BIN file dezelfde editor naam heeft!

Dus als je het object zelf kiest om te plaatsen je niet weet of de SAD of de SAD2016 wordt gebruikt.

 

Ik had gehoopt dat dit juist zou gebeuren, mooi dat het werkt. Bedankt voor het uitproberen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy