Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Draaischijf foetsie


R-Road

Question

Hallo alle,

 

Ik heb sinds kort ineens dat de TSA- UK Turntables niet meer werken en niet meer terug te vinden zijn in de objectenlijst van de route editor. Dit is bij alle routes ineens zo, ook de Oxford - Paddington waar de schijf vandaan komt. Hierdoor werken de draaischijven simpelweg niet en kan ik zelf ook geen draaischijf in mijn route plaatsen (alle benodigde assets zijn wel aangevinkt). Tot een paar dagen geleden werkte de schijf nog wel, iemand een idee hoe dit ineens komt?

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
22 uren geleden, R-Road zei:

Dit is bij alle routes ineens zo, ook de Oxford - Paddington waar de schijf vandaan komt. Hierdoor werken de draaischijven simpelweg niet en kan ik zelf ook geen draaischijf in mijn route plaatsen (alle benodigde assets zijn wel aangevinkt). Tot een paar dagen geleden werkte de schijf nog wel, iemand een idee hoe dit ineens komt?

Correctie: de draaischijf komt uit Train Simulator Academy, ik kan hem nog steeds niet plaatsen en gebruiken, ook al staat 'Academy' aangevinkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Alle twee zijn precies zo aanwezig bij mij, in de Academy route is hij ook zichtbaar maar werkt hij niet, en in de route editor object list is hij onvindbaar... Ik heb nog nooit zelf modificaties aangebracht aan assets of dergelijke, en dit is dus pas sinds een paar dagen (zover ik weet) zo, dus snap er niks van... ?‍♂️

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik zie dat Sjef al een antwoord heeft gegeven. Maar een vraag Zit er nu een  ronde kuil in je spel? Dus het draaiplateau is afwezig. Hoogstwaarschijnlijk komt dit door dat de instellingen te laag staan. Zet de scenery dichtheid zo hoog mogelijk. Ik hoop dat dit de oorzaak is. 

 

instellingen.thumb.jpg.698ef78900105ec1dba55928583396c4.jpg 

Edited by Treintje
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Scenery dichtheid staat op maximum, en de plateau is wel gewoon aanwezig in bijvoorbeeld Academy route, maar werkt totaal niet, je kunt hem niet bedienen of dergelijke...?‍♂️

En ja, de kuil zit er ook bij. Je kunt de complete draaischijf gewoon zien, maar dus niet bedienen en niet zelf in de editor plaatsen omdat hij niet in de lijst staat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heb inmiddels de DTG files uit mijn TS Backup uit 2019 gehaald, nu werkt het wel weer en kan ik de draaischijven gewoon plaatsen en gebruiken. Heb nog steeds geen flauw idee wat er mis is gegaan, maar zo blijkt dat een backup echt handig kan uitkomen... Bedankt voor alle hulp iig!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy