Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Repaintstudio van treinspotterbram


Recommended Posts

Het is een tijd geleden dat ik voor het laatst een update over mijn repaints heb gedaan. In de tussentijd heb ik mijn eerste repaintpakket gereleased en ben ik flink aan het oefenen geweest. De repaint die nu bij mij op een relatief hoog pitje staat is de olympische VIRM. Deze trein miste nog in TS en leek mij een welkome toevoeging. Er zijn ook een aantal andere repaints bijna in de testfase dus stay tuned! 

Schermopname_303.png

  • Like 11
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

19 minuten geleden, downloader zei:

Ik heb het gezien en de olympische virm zit ook in het pakket , dus je maakt een pakket van twee repaint die al uit zijn , de olimpische icm en olimpische virm .

Ik zie toch echt een andere uitvoering Downloader.

Kijk nog eens goed. Ik heb zelf de Virm uitvoering niet.

Deze is van Chris

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

54 minuten geleden, downloader zei:

Ik heb het gezien en de olympische virm zit ook in het pakket , dus je maakt een pakket van twee repaint die al uit zijn , de olimpische icm en olimpische virm .

De ICM's heeft Bram er puur bij gezet voor de screen, deze zit inderdaad al in het ICM classic repaints pakket. De Olympische VIRM is nog niet beschikbaar voor TS, misschien verwar je deze met de repaint voor MSTS of de Koningstrein voor TS.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zojuist, BolusZeeuwMeeuw zei:

De ICM's heeft Bram er puur bij gezet voor de screen, deze zit inderdaad al in het ICM classic repaints pakket. De Olympische VIRM is nog niet beschikbaar voor TS, misschien verwar je deze met de repaint voor MSTS of de Koningstrein voor TS.

https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=1787 als het goed is.

Link to comment
Share on other sites

Nee. De Olympische trein is voor de olympische spelen geweest. De Koningstrein was toen koning Willem Alexander, koning werd. Twee compleet andere dingen, wat ook een beetje te zien is als je de repaint van Bram (wip natuurlijk) vergelijkt met de koningstrein....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Nou het laatste bericht is een klein jaar geleden geplaatst, dus of ze daar nu nog mee bezig zijn is maar de vraag .....?

Oftewel ga er maar vanuit dat dit niet gaat gebeuren, en zowel dan merk je het ooit vanzelf.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy