Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Recommended Posts

 

1 minuut geleden, Alola zei:

Wauw, ik denk dat je echt jezelf aan het verbeteren bent Jacky The Cat! Je maakt echt goede soundmods en ik zou echt zeggen dat je net zo goed bent als Linus Follert.

Wauw! Dat is nog eens een grote compliment!
Ik doe erg mijn best om het beste uit mijzelf te halen dus erg bedankt voor dat compliment.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trouwens Jacky, Ik heb even een probleem met de soundmod van de VIRM en VIRMm, ik was net met de VIRMm 6 aan het rijden en ik had geen geluid dat de ATB aangaat. Toen ik de ATB uitzette hoorde ik ook niet het geluid van de ATB die buitendienst gaat. Ik had alleen geluiden van de snelheden. Zou jij er even naar kunnen kijken?

 

Alvast bedankt!

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

18 uren geleden, Alola zei:

Trouwens Jacky, Ik heb even een probleem met de soundmod van de VIRM en VIRMm, ik was net met de VIRMm 6 aan het rijden en ik had geen geluid dat de ATB aangaat. Toen ik de ATB uitzette hoorde ik ook niet het geluid van de ATB die buitendienst gaat. Ik had alleen geluiden van de snelheden. Zou jij er even naar kunnen kijken?

 

Alvast bedankt!

Ja, dit hoort, een mcn zei dat het zo werkt, er is geen geluid voor dat.

Link to comment
Share on other sites

3 minuten geleden, Alola zei:

Aha, dan is het goed. Ik dacht altijd dat bij de VIRM de ATB een geluid zou maken als hij aanging.

nope niet echt, soms hoor je nog de ATB van snelheid veranderen maar dat was het

Edited by JackyTheCat
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
18 minuten geleden, Trains-xp zei:

Ok, dan weten we dat ook weer.

Ik dacht even een plaatje of zo wat niet goed was gegaan.

Die  heeft hij wat te voorbarig geplaatst.

Hij kan hem zien maar andere leden krijgen die fout melding

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy