Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

route van Dutch Rail


dutch rail

Recommended Posts

19 uren geleden, Sjef61 zei:

De laatste assets die ik gemaakt heb zitten nog niet in het pakket.

Hier staat alles.

ah oke. zit trouwens nog veel naar vliegtuigen te zoeken. (bouw meerdere vliegvelden van diverse formaten in de route. wel met gepaste afstand). zijn er nog vliegtuigen ergens te verkrijgen? heb die van hier al en van Railworks Austria. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Een tip. maak eerst alle rails (en bovenleiding  als je die wil) van de hoofdroute zover en dan de seinen en de perrons en borden.

En dan lekker testen of het werkt.

 

Dan alles rustig mooi aankleden.

Voor het aankleden van stations zou je eens bij andere routes kunnen kijken hoe zij dat hebben gedaan.

En welke dingen ze allemaal hebben geplaatst.

Zomaar wat tips hoor.

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Sjef61 zei:

Een tip. maak eerst alle rails (en bovenleiding  als je die wil) van de hoofdroute zover en dan de seinen en de perrons en borden.

En dan lekker testen of het werkt.

 

Dan alles rustig mooi aankleden.

Voor het aankleden van stations zou je eens bij andere routes kunnen kijken hoe zij dat hebben gedaan.

En welke dingen ze allemaal hebben geplaatst.

Zomaar wat tips hoor.

ah dankje voor de tip. 

Link to comment
Share on other sites

ik heb inmiddels al het spoor tot het eerste centraal station liggen (heb ik nog geen screenshot van) ben nu druk bezig met de seinen en bovenleiding. wanneer ik daar even genoeg van heb bouw ik wat decoraties. op de fotos zie je een auto industrie in aanbouw gebasseerd op Pon in Leusden of Gefco in Oosterhout. op de andere screenshot zie je een deel van de bovenleiding in aanbouw

20211002110611_1.jpg

20211002110643_1.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy