Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Vliegen in TS2021


Recommended Posts

Was die propliner geen Tupolev.........?

Ziet er geweldig, top en erg goed uit en zeer realistisch

 

Een paar kleinigheidjes die mij opvielen en ontbreken. 

- REIL landingsbaan verlichting. Dit zijn de lampen in bepaaldfe opstelling op de final approach van een rwy.  Deze staan tussen de IM en de Treshold van de Rwy.

- Nose pitch bij landing als het lukt op 6 graden zetten zodat duidelijk zichtbaar is dat eerst de achterwielen de grond zullen raken. 

- Runway nummering volgens kompasrichting Eerste twee cijfers heading rwy is baannummer en tegenovergesteld het verschil met 18 tellen (180 graden) 

- Hoogte verlichting (Dalingshoek t.o.v. rwy approach)  links van Rwy; Te hoog alle vier de lichten wit te laag alle vier de lampen rood. aanvlieghoek goed twee wit en twee rood.

Als dit zou lukken dat zou helemaal geweldig zijn. Dit is uiteraard in vrijwel alle Flight sims nauwkeurig gesimuleerd.

 

Wanneer ik een approach vlieg (wat ik de laatste jaren nog zeer weinig doe) dan zie je de approach/hoogteverlichting goed in beeld.

Vanaf de grond zie je altijd alleen vier rode lampen.

 

Het zou geweldig zijn als de rwy nummering ingevuld kan worden bij plaatsing. dwz baan nummering van 01 t/m 36 daarmee dan de kompasrichting van de baan wordt aangegeven en eventueel ook de letters R, C en L bij meerdere parallel rwy te kunnen gebruiken.
EHAM is een voorbeeld met Rwy 18L, 18R en 18C resp. 36C, 36R en 36L alhoewel 18R en 36R niet wordt gebruikt voor departure.

Bijv. EHRD heeft Rwy 06 en 24 (Grasstrook voor reclamevluchten niet meegerekend) . EHEH heeft bijv. 04-22 en EHGG met rwy 05-23

 

Als genoemde dingetjes erin gebracht zouden kunnen worden dat zou helemaal geweldig zijn. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De meeste onderdelen zoals baan verlichting en aproach verlichting zit al in mijn vliegveld pakket.

de nummering van de landingsbaan/startbaan is vast. Auto nummering/benaming  is te veel werk voor dit moment.

ik moet nog wel een trekstang geschikt maken om te kunnen plaatsen.

ik ben fysiek gebonden aan wat in TS mogelijk is.

contour verlichting zit al op het vliegtuig.

Landing verlichting op het vliegtuig is zinloos omdat je er niets van ziet.

Dat heb ik al getest.

De cockpit heb ik ook al gemaakt maar deze is erg basic en lijkt niet op een vliegtuig cockpit 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ah Antonov. Ook Russisch. Ik vindt dat geluid erg gaaf.

 Ja de cockpit hoeft niet ingericht te worden. Dat zou wat wezen.

 

Mijn grootste wens is altijd gweest om FS en Ts20xx samengevoegd te zien worden zodat je met een trein naar EHAM kan sjezen en dan in een 747 springen en effe naar KJFK te vliegen in dezelfde simulatie maar geen  GTA

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy