Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Hoe verwijder ik het snelst een ongewenst deel van een (zelfgemaakte) route ?


tiidmasine

Question

Ik heb een paar jaar geleden een route gemaakt die uiteindelijk meer weg had van een modelspoorbaan dan van een echte route. Nu wil ik delen van deze route verwijderen en daarna opnieuw aan gaan passen naar een meer reeel scenario. Hoe verwijder je op de snelste manier delen van de route ? Alvast dank voor uw reactie(s)

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dank voor je reactie. Dat met een circel trekken was ik al achter. Echter liggen sommige delen zo dicht bij elkaar, dat dat zelfs niet echt opschiet.......

Link to comment
Share on other sites

  • 0

We zijn inmiddels een aantal uren verder.  Ik heb de gulden middenweg genomen denk ik: Alles wat relatief eenvoudig opnieuw op te bouwen valt heb ik mee verwijderd middels de circel methode. Het betreft veel bebossing en industrie gebieden. Zo houd ik straks een traject over wat redelijk overeenkomt met mijn bedoelingen. Ik heb feitelijk toch genoeg tijd (ben gepensioneerd) . Maak straks op papier een schets wat uiteindelijk weergeeft wat ik wil. Neem dan een paar maanden de tijd om daar weer iets van te fabrieken....... (Het houdt je van de straat ;-)) Dank voor jullie meedenken en een fijne avond verder.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy