Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

ICE 3M Enhancement Pack en epic games


Tobiasggg1699

Recommended Posts

hoi allemaal,

 

ik heb via epic games train sim world2 gedownload, nu zag ik dat er een ICE 3M Enhancement Pack te vinden is op rail-sim.de. https://rail-sim.de/forum/filebase/entry/6044-ice-3m-enhancement-pack/

 

maar ik krijg hem niet geïnstalleerd. in de handleiding staat: Copy the file to (Steam Verzeichnis)/common/Train Sim World 2/
WindowsNoEditor/TS2Prototype/Content/DLC. nu heb ik hem via epic dus die steammap valt al af, maar bij mij staat hij bij Epic games Trainsimworld2 en daar een .pak in de map TS2Prototype/Content/Paks, maar er staat niks als een DLC map.

 

kan iemand mij helpen om te zorgen dat ik deze alsnog kan krijgen, of valt dit onder ''prototype''?

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

met vriendelijke groet,

 

Tobias

 

Edited by Tobiasggg1699
Link to comment
Share on other sites

Hi Tobias,

 

Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je die DLC map zelf aanmaken. Daarnaast werkt het in sommige gevallen ook wel om het bestand in de paks map te plaatsen. Waarom, geen flauw idee, maar dit heeft mij in het verleden veel problemen vermeden. Ik zou zeggen, probeer eerst de DLC map aan te maken en hem daar te plaatsen en als dit niet moest werken hem in de paks map te plaatsen.

 

Veel succes!

 

Lander

Link to comment
Share on other sites

Dat kan 2 dingen betekenen:

  • De DLC moet geüpdate worden naar een nieuwere versie van de game (ik denk dan bv aan het feit dat de DLC voor TSW2020 gemaakt is maar niet meer TSW2)
  • Je moet je game even updaten

Als deze dingen allebei niet werken, kan dat ook nog aan het feit liggen dat je die op Epic Games hebt. In het verleden is Epic Games al wel eens in de mist gegaan, kijk naar GTA V dat even gratis was vorig jaar en Rocket League dat volledig gratis en overgenomen is. In dat geval zou ik even contact opnemen met de maker.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy