Jump to content
Nog slechts 3 dagen om jouw favoriete screenshot in te zenden! I Only 3 days left to submit your best screenshot! ×

Dutch Classics materieel


Recommended Posts

Beste trainsimmers,

 

In al die jaren dat ik nu in het wereldje van Trainsimulator 20xx zit, valt mij hierin het volgende op en wat tegelijkertijd ook mijn vraag is:

Ik zie in veel forums, scenario’s en besprekingen weinig tot geen aandacht en gebruik m.b.t. het materieel (software) van Dutch Classics. 

Christrains daarentegen is volop aanwezig.

 

Kan zijn dat ik wellicht eea. hierin mis, maar vooralsnog valt het mij wel op.

 

Ik vind zelf de treinen van D.C. prachtig uitgevoerd, zowel buiten, maar zeker ook binnen.

Interieur ziet er prachtig uit en eigenlijk nergens mooier gezien. Hier zou menig payware leverancier een voorbeeld/ aandacht aan kunnen nemen.

Enig punt van kritiek zijn wat mij betreft de geluidsafstellingen, zowel binnen als buiten kan dat naar de “standaard normen” wel verbeterd worden.

 

Ben benieuwd wat jullie mening of ervaring hierin is.

Link to comment
Share on other sites

Tsja...

Het grootste bezwaar is/was dat ze vrij veel geheugen gebruiken. 

Het is zeker mooi en compleet materiaal.

Als je met dit materieel een scenario maakte in de 32 bits TS2018 (of lager)  uitvoering kon je bijna geen AI verkeer meer toevoegen.

Of je moest steeds hetzelfde materieel gebruiken.

 

En dat is er zo ingeslopen ook nadat er 64Bits TS2020 

IK heb geen ervaring hoe het  DC materieel het nu doet in TS2020 daar ik geen sceanaro maker ben.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dutch Classics materieel werd vroeger weinig gebruikt, omdat Train Simulator 32 bits ondersteuning had en de treinen van DC zwaar in gebruik zijn, kon je amper een ai trein kwijt. Zelf vind de treinen van DC, mooi maar ze remmen maar de Hondekop remt ontzettend snel en een aantal treinen hebben lage textures in de cabine. De ATB en de dodeman werken niet. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy