Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Mike verlaat het SimTogether Team


etienne123

Recommended Posts

Helaas moet ik een ieder mededelen dat Mike @Machinist.Mike heeft besloten om het SimTogether team te verlaten. De drukke werkzaamheden naast zijn fulltime job laten het helaas niet meer toe om in het SimTogether team te blijven. 

 

De stempel die Mike op SimTogether heeft gedrukt is bijzonder te noemen. Mike is in de hoogtij-dagen van TreinPunt.NL in het team gekomen. Vele jaren heeft Mike een positieve bijdrage geleverd aan de community. Maar niet alleen aan de community: Mike was in het team van onschatbare waarde door zijn sociale vaardigheden. Geld inzamelen voor een teamlid waar het even iets minder mee ging is een daar een mooi voorbeeld van!

 

Ik wil Mike dan ook van harte bedanken voor zijn jarenlange inzet. Niet getreurd: het vertrek van Mike is van tijdelijke aard. Zodra de werkzaamheden van Mike het weer toelaten, gaan we opnieuw in gesprek over een plekje in het team!

 

Namens het SimTogether Team

Etienne

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jammer maar begrijpelijk Mike.

 

Het is belangrijk dat je je opleiding nu doet.

Zorg ervoor dat je de druk op de (opleidings)ketel houdt

Dus flink kolen erop en gaan voor die opleiding.

 

ik hoop wel dat je met SimTogether  verbonden blijft zij het niet meer als teamlid

 

Een stomend succes voor een geslaagde opleiding en carrière wens ik jou bij deze van harte toe.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy