Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Wit scherm bij de Altenburg - Wildau route


Rob_zeeland

Question

Beste allemaal,

 

Ik heb een Wit scherm bij de Altenburg - Wildau route.  Ik heb hier al eens wat van gereden dus deze heeft het wel goed gedaan. Maar het lijkt of er iets mist. ik heb inmiddels 2 x opnieuw geïnstalleerd. 1 x de rwp met utilities en 1 x de rwp zelf uitgepakt en neer gezet maar het mocht niet baten..

 

Als er iemand een suggestie of oplossing heeft zou ik dat graag vernemen.

20211111193558_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik zal vanavond eens kijken ik ben nu op het werk.

 

Het is toch eigenlijk dat alles wat je nodig heb in de download zit? het is wel vreemd aangezien het wel gewerkt heeft ..maar dat is al een tijd geleden..

 

edit: het is overigens ook in de wereld editor.

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je HageSieg niet hebt dan krijg je dit.

Je kan dat aanpassen door andere TimeOffDay te kiezen.

Dit moet je in de Roiuteproperties en in de template aanpassen

Bijvoorbeeld DTG Academy gebruiken

image.png

 

 

Deze moet je zo wie zo wel hebben anders heb je geen grond

image.png

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gister werkte het even maar de problemen zijn terug. ik heb ondertussen die / een Hagen Siegen gedownload 

https://www.railsimulator.net/wsif/entry-download/186-hagen-siegen-v3-1-4-freeware/

 

maar deze installeert niet in RSC. De seinen zijn ook allemaal verdwenen. deze stonden er gister ook al niet maar dacht het op te kunnen lossen met die hagen siegen te installeren

 

Ik heb inmiddels de content\routes\3045addc-5d92-4b7d-8d5b-a2fe6a759dad handmatig verwijderd en terug gezet en de RouteProperties.xml aangepast naar DTG en Academy, de cache geleegd en nog hou ik een wit scherm. frustrerend maar toch ook wel een uitdaging ? 

image.png.98e0e844b74f0efe96e13c3c0010c82f.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik snap het niet.

Ik heb diverse routes zo aangepast naar mijn eigen TOD bestanden.

In routeprop en een eigen gemaakte template.

Zonder problemen.

Kies wel het weer die je hebt.  Probeer het standaard weer.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb nog na gekeken of ik die academy bestandjes heb en deze staan in het .AP bestand.. voor de zekerheid deze uitgepakt en neer gezet maar zelfde resultaat. de weer types heb ik een paar keer veranderd in de scenario editor en dan werkt het even maar als ik afsluit en terug naar de wereld editor ga dan is het terug wit,,

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb dit op mijn andere pc ook eens getest en daar is het zelfde probleem.. ik ga het er maar bij laten ik heb genoeg routes die het wel doen dus daar zit geen probleem. in elk geval wel bedankt weer voor je tijd en hulp! 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Deze stond niet aan gevinkt.. nu dus wel en het lijkt voor nu opgelost.. erg blij mee.. maar de volgende stap zijn de seinen. maar dat is weer een heel ander verhaal.

20211113074827_1.jpg

20211113125857_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy