Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

TS tools refreshen


Rob_zeeland

Question

Beste allemaal,

 

weet er iemand of er een manier is om ts tools te refreshen.

 

Als ik een nieuwe route aan maak dan komt deze niet automatisch naar Vooren bij route building tools\check routes or scenario's of te wel de route staat er gewoon niet tussen..

 

edit: de linkse lijst ziet er anders uit dan de rechtse. de linkse zou de juiste zijn maar weet niet hoe ik die rechtse lijst moet refreschen

ts.png

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

22 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Deze twee akties uitvoeren als je een nieuwe route toevoegt

1) Extract Route en Index Route properties

image.png

 

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nog een vraagje. Ik heb met ts tools een nieuwe route template gemaakt en daarna in TS2022 een nieuwe route aangemaakt met deze template. nu heb ik dit eerder gedaan met succes maar nu krijg ik die lijst met stations en zo en zou niet weten waar die deze info vandaan haalt. als ik zelf markers maak komen ze niet terug in deze lijst..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat hangt af welke start coördinaten je hebt opgegeven in de start van je route.

En op welke coördinaten je begint te bouwen.

Als TS een lijst vind van een andere route  met stations namen die vallen binnen je start coördinaten dan worden deze getoond.

Als je een stations lijst maakt met coördinaten die niet vallen binnen jou start coördinaten dan laat TS ze niet zien.

 

Dus als je start coördinaten van je route is 52,xxxx en 10,yyyyyyy dan moet je daar ook starten met bouwen.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik ben nu zo ver dat ik maar opnieuw wilde beginnen en dan lat en long allebei op 0 maar nu werkt de latitude niet meer.. ik kan niet naar bijvoorbeeld

 

 

latitude: 50.8806207
longitude: 4.4730008

 

alleen de longitude werkt nog.  Als ik in een bestaande route ga dan werkt het wel.. word er weer eens moe van maar ja.. het zal wel een keer goed komen

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je moet dan eigenlijk start coördinaten 50:4  of daar in de buurt gebruiken.

gebruik je 0:0 als start en ga je beginnen op 50:4 dan kan je geen plaatsnamen lijst maken.

Dat ligt weer te ver weg,

Beste is om start coördinaten te gebruiken waarde route start of in het midden van de route is.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je startlocatie  Zaventem moet zijn zit je met de coordinaten wat te laag. (zie eerste knipsel)

Je moet dan de coordinaten hebben van het tweede knipsel om vrijwel goed bij het station te zitten bij het aanmaken van een nieuwe route.

Zie anders zelf mocht het anders wezen om een startlocatie te bepalen.

https://www.mapsdirections.info/nl/gps-coordinaten-google-maps.html

 

zaventem.thumb.jpg.35f704146bda7f5b2b30af4da1fa462a.jpg

 

zaventem1.jpg.ea902d05701eac2448e0a1f85431cbad.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Sjef61 Ik kan de juiste gebruiken maar dan heb ik die lijst met stations uit het oosten van Nederland maar ook plaatsnamen van een Engelse route en dat wilde ik juist voor komen door start coördinaten 0 en 0 te gebruiken en dan naar de juiste gaan en daar een free roam scenario marker te zetten zodat ik altijd standaard naar daar ga.

 

@Trains-xp Ik zat er iets naast met coördinaten maar had die even gepakt. als ik er uit ben hoe ik het precies ga doen dan ga ik ook de juiste coördinaten gebruiken

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Juist Sjef, en daar ontkom je niet aan dat er diverse namen in de lijst kunnen zitten van andere routes.

Maar heb je wel als voorbeeld een eigen gemaakte ...\RailWorks\Assets\Marklin\Mid-Ned\RouteMarkers map met gegevens?, zo niet dan moet die gemaakt worden anders krijg je jou stations namen nooit te zien in de lijst.

 

Ja, als de juiste coördinaten worden opgegeven heb je al een freeroame scenario en hoef er ook geeneen aangemaakt te worden, er kan dan meteen negonnen worden en kom je her terecht. (zie wederom knipsel)

 

startlocatie.thumb.jpg.eeabde4b9cd29df6a2aad931ca7c3a2e.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik word helemaal niet goed van google.. ik heb de gratis methode gedaan en dat werkt wanneer deze zelf zin heeft en krijg er nu ook geen leven meer in.. ik heb een api via de betaalde weg en met veel moeite een paypal gekoppeld aan mijn bank en nog is dit niet voldoende.. als ik een bank rekening toe voeg dan heb ik weer geen idee waar ik dat bedrag moet invullen wat google van mijn bank haalt.. ik krijg hier serieus stress van..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 minuten geleden, EsméevR zei:

Tsja, als het goed is heb je een email gehad over het bevestigen van je rekening. En kun je dit onder het kopje "billing" vast wel vinden als je naar je API dashboard gaat.

excuus voor mijn korte antwoord zo net.. hoe stom.. ik had de mail niet nagezien aangezien ik dit niet met mijn standaard google account had gedaan..van deze account gebruik ik de mail niet maar is enkel voor mijn YouTube kanaal.. kortom het zat idd in de mail en is geen seconde in mij op ge komen om daar eens te checken..

 

nu werkt het dus toch bedankt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy