Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Geen binnenzicht in rijtuigen (toets 5).


Jan366

Question

Soms gebeurt dat in een scenario de 'toets 5' niet werkt, en bij een ander scenario de '5' wel werkt met hetzelfde materiaal.

Was is daar de reden van?

En kan ik tijdens het rijden van een scenario een ander binnenzicht (toets 5) krijgen van een ander rijtuig?

Jan

Edited by Jan366
Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

mmm, Apart is dat.

De werking van de camera wordt bepaald door de bouwer van de desbetreffende wagon.

Bij mijn weten kan je in een scenario deze camera functie niet zomaar uitzetten.

Misschien dat een geroutineerde scenario maker dit weet.

 

over welke wagons hebben we het en over welk scenario en route?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb eens nagekeken, er was inderdaad 1 rijtuig verschil. Ik heb dit nu vervangen en nu heb ik wel een binnenzicht ?. Bedankt.

 

Het tweede deel van mijn vraag: Soms kan het gebeuren, zoals met een TGV dat je het binnenzicht heb van een 1ste klas, 2de klas en een barrijtuig.

Hoe kan daar mee gewisseld worden? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat ik al eerder aangaf, de maker van het rijtuig bepaald dat.

Het rijtuig heeft standaard  een lage detail interieur. Die zie je als je van buiten naar binnen kijkt.

Meestal maakt de maker één maar soms  meerdere hoge detail interieurs en plaatst daar een camera zodat je daar binnen in kan zitten.

Dus de wagons hebben vaak geen en sommige één of twee binnen zit mogelijkheden.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy