Jump to content

Recommended Posts

Welkom in het SimTogether Scenario Topic!

 

scenariopakket.png.96d5ca911e7ff9b1b6f7970a8ec66879.thumb.png.271489eaae33ea295d77313fc61ef21f.png

 

In dit topic zie je de laatste updates over scenariopakketten gemaakt door het SimTogether-team. Als je vragen hebt over een pakket kan je die hier stellen. Suggesties voor een scenariopakket zijn ook zeker welkom!

 

Reeds uitgebrachte scenariopakketen:

 

 

 

Veel plezier met het spelen van de scenario's! 
Het SimTogether-Team

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • etienne123 pinned this topic
  • 3 months later...

Zoals jullie weten is de CT ICNG vanaf morgen 09:00 te koop, ook via onze eigen webshop. Als je deze prachtige trein bij onze webshop koopt, krijg je er 2 leuke en uitdagende scenario's bij! En misschien in de toekomst wat meer? ?

 

Vanaf morgen 06:00 exclusief voor klanten van SimTogether! ?

 

20220415210035_1.thumb.jpg.d1649638ed91a2dfa95082c76e1e3c93.jpg

Edited by ClipmeneerNL
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo beste leden!

Morgen 12:00u is de route "De Oude Lijn" te downloaden op onze site, en ik kan je vertellen dat het een prachtige route is geworden! Speciaal hiervoor heeft het SimTogether Scenario-Team een klein scenario pakket in elkaar gezet. Dit pakket bevat 3 scenario's, welke dat zijn zie je morgen VANAF NU!. ? . 

 

Klik hier om het pakket te downloaden!

 

Speciale dank aan @etienne123@ClipmeneerNL @RienBranderhorsten @Lander0606voor het meehelpen aan het pakket ?

 

OudeLijnThumbnail.thumb.png.e3852b7520ce3a851fe419b29a394854.png

 

Veel plezier!

Edited by ClipmeneerNL
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beste leden

 

Zojuist hebben wij het laatste pakket van hierboven geüpdate met een kleine patch. Hierdoor is scenario 1 gefixt. Wij kregen ook vaak de melding dat er in scenario 2 fouten zaten met de omroep, helaas heb ik het probleem niet kunnen vinden en laat ik het voor nu even zo. Ik hoop het er wel zsm uit te hebben! ?
 

Ondertussen hebben wij ook alweer een plan voor een volgend pakket, maar het zal even op zich moeten laten wachten of dit ook wat wordt. Wordt vervolgd! ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy