Jump to content

Van PlanU naar ...... mat '54


Recommended Posts

Geweldig Marc, Als dit goed werkt dan kunnen we weer meerdere Mat 54'ers inzetten.

Met alle respect voor Dutch Classics, maar de treinen van DC vragen het onderste uit de Kan voor grafische prestatie's. Drie DC treinen en de PC loopt vast.

 

<mod Sjef61: bericht wat aangepast>

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 uren geleden, rcdevisser zei:

Met alle respect voor Dutch Classics, maar met drie DC treinen en de PC loopt vast.

Daar heb ik met mijn treinen bijna geen last van ?. Ik heb voor wat weken terug de set wat uitgebreid met Plan P & Q en ben langzaam aan bezig met de laatste serie ?. Maar verwacht voorlopig nog maar geen release want er moet nog van alles gebeuren.

Naamloos-vastgelegd-35.jpg

Naamloos-vastgelegd-33.jpg

  • Like 14
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

"Kwijl"..... "Kwijl"..... "Kwijl"..... "Kwijl"..... "Kwijl"..... "Kwijl".....

 

? ??

 

 

Marc, ECHT TOP.

 

Ten eerste de beste wensen.

Geweldig. Ga zo door man.......... Als ik je kan helpen dan doe ik dit met alle liefde en plezier.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ik vind het mooie treinen , dan hoeven we geen veel geheugen meer te gebruiken van DC en DC zelf ook niet meer dan

oh ja , de plan X EN de Kameel zien er ook goed uit , net zoals al je materieel , succes met alles bouwen , en ook de beste wensen , en ook een spoors 2022 natuurlijk.

 

Groetjes Downloader.

 

(Mod Sjef61: topic aangepast. Ook indirect vragen naar vorderingen of toekomstige releases is niet toegestaan)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De screens zijn al van een aantal weken terug, maar ik heb wat moeite met het vinden van leesbare cabine foto's v.w.b. het schakelknoppen paneel. Iemand met meer info hierover?

 

Naamloos-vastgelegd-08.thumb.jpg.5c7e7af500cccc05c96632f430716bbe.jpg

 

Naamloos-vastgelegd-09.thumb.jpg.39fc4970a187937bf94310be3cc9cd25.jpg

 

Tot die info er is nog maar even laten sudderen en met andere dingen verder gaan ?.

Edited by Marc D.
  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Hoi Marc , 

 

Het is blijkbaar lastig te vinden...foto's zat van de buitenkant maar van de cabine gaat nog wel een uitdaging worden.

Ik heb even zitten zoeken maar heel erg lastig, ik heb wel wat foto's kunnen vinden van de cabine zelf maar die zal jezelf denk ik ook al wel gevonden hebben.

 

Ik heb ook nog even gekeken in mijn lijst DC treinen , maar ik heb niet eens de Benelux versie van de Mat54 ?

 

Link to comment
Share on other sites

Marc, Ik heb bewondering voor je dat je zoveel tijd en werk besteed aan het realiseren van diverse Nederlands Materieel. En nog gratis te verkrijgen ook.
Dat verdient in mijn beleving alle respect!.  En dan is het niet zo van belang als projecten langdurig zijn.  Het komt vanzelf, en het moet voor jouw ook leuk blijven.
Qua financiën heb ik voor Trainsimulator niet veel te besteden, dus ben erg blij dat ik ook gebruik kan maken van gratis materieel wat er perfect uitziet, maar ook perfect functioneert.
De Diesel 2 ofwel Blauwe Engel stond al lang op een "hoop-lijstje" waarvan ik op hoopte dat deze treinen ooit uit zouden komen voor Trainsimulator.
Hiermee vermaak ik me uitstekend, als mede ook de DE-3.  dus die Hondekop heeft geen haast!

Nogmaals!  Grote klasse marc!  ga zo door en neem de tijd.     Maar bovenal hartstikke bedankt voor de moeite die je neemt!

 

Edited by Gerard.rodekruistrein
Link to comment
Share on other sites

Dat ziet er wederom fantastisch uit Marc! 

Voor wat betreft de foto's van de cabine. Ik heb er zelf op Flickr een paar kunnen vinden maar daar zijn de teksten helaas niet leesbaar. Het enige dat ik me kan bedenken is dat stichting Hondekop natuurlijk zo'n trein in bezit heeft. Wellicht zijn er al mensen op bezoek geweest die detailfoto's hebben gemaakt in de cabine. Ik zal eens proberen of ik via die weg wat betere foto's tegen kan komen.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy