Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

station driebergen-zeist


gelijkstroom

Question

Na enige tijd ben ik weer verder gegaan met trainsimulator en heb de update 1.6 van HvN geïnstalleerd. Maar ik mis het stationsgebouw van Driebergen-Zeist. Weet iemand waar of in welk pakket die te vinden is? Christrains of Gert Meering? Of elders? Heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kan ik helaas niets vinden. Vandaar de vraag. Bij voorbaat dank.

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dat is vreemd. In de pakketten van Frison heb ik station Driebergen-Zeist gevonden. Zowel het gebouw als de overkapping geïnstalleerd via het rwp. bestand, maar er is nog niets te zien (zie bijlage). Sjef 61: hoe kan ik ontdekken, wat RW tools aangeeft? Ik heb route building tools gekozen, dan check routes or scenarios, dan check selected route, maar dan krijg ik een hele lange lijst, waar ik verder niks mee kan.

20220117103418_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, dat klopt, trainsxp en sjef 61. Ik had bij mij in de assets map bij Frison ook het station Driebergen-Zeist wel staan, maar dat was waarschijnlijk dus een oude versie. Ik heb bij de site van Christrains het bestand van Frison even opgezocht en deel 3 (Grote installatie) gedownload en geïnstallleerd. Dat is dus de nieuwste versie en zowaar, het station Driebergen-Zeist is opeens zichtbaar! (zie bijlage). Ik denk, dat het verstandig is, om het hele bestand (individual objests) even te installeren, dan heb ik de nieuwste versie. Of is dat geen goed idee? Bedankt voor de hulp in ieder geval. Top!

 

 

20220117143624_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tevens wil ik jou, trains-xp een compliment geven voor deze prachtige route, waarin steeds weer wat aangevuld of verbeterd wordt. Mooi om te rijden, zoveel mogelijkheden, zoveel leuke scenario's. Het blijft één van de mooiste routes van Nederland. Ik geniet er elke keer weer van! En als er weer een probleempje is, meld ik wel weer.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy