Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

OMSI 2 versie uitbreiding


Scorpiors

Recommended Posts

Ook ik ben momenteel een beetje aan het experimenteren met omsi 2, die ik sinds kort heb. 

Ben met een versie uitbreiding bezig, van uit het originele map, en probeer een beetje een realistische routes te creëren. 

En probeer ook een rivier te maken, maar kan zn youtube filmpje niet zo 1/2/3 vinden hoe je dat doen moet.

Momenteel bezig met de omgeving van de schulebrueke, die er overigens er ook al ligt, waar de lijn 131 over rijdt! 

Link to comment
Share on other sites

21 uren geleden, Scorpiors zei:

"En probeer ook een rivier te maken, maar kan zn youtube filmpje niet zo 1/2/3 vinden hoe je dat doen moet."

Na wat dingen uit proberen, heb ik het uit eindelijk toch voor elkaar gekregen, om de rivier door te trekken!

Zie mijn screen shot!

 

21 uren geleden, Scorpiors zei:

 

 

screenshot_20220508_135806.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb ff een updateje, want de route vanaf reimers weg tot aan Olympiastadion ligt er, en vanaf station Ruhleben. 

Dus er kunnen weer een paar buslijnen aan toegevoegt worden. 

Ga me nu vooral focussen op de omgeving van het stadion en de rest. 

Zo dra dat af is, en de route klaar is, met de bij behorende bus lijnen, zou ik eventueel als daar behoefte aan is, 

de route online te zien zijn, waar en hoe ga ik nog in over leg. Maar zo ver ben ik nog niet. 

Edited by Scorpiors
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy