Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 1

Scenario Met een SLT naar Utrecht van Job Peters


Hans Weverling

Question

Beste Job, een scenario met problemen. Allereerst moet ik de snelheid overschrijden om op tijd in Geldermalsen te zijn en vervolgens kom ik 3 km voor Culemborg de onzichtbare Intercity naar Maastricht tegen. Boemmmmm!

Einde verhaal en vele gewonden. Ik denk dat ik dit scenario maar moet verwijderen. Ik zie hiervoor geen andere oplossing. Iemand enig idee waardoor dit komt?

Met een vriendelijke groet,

Hans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Over de botsing en het haasten kan ik heel simpel zijn, dat is een fout van de scenario maker (Job Peeters in dit geval).

De onzichtbare trein kan door verschillende dingen komen, het kan een fout in het scenario komen, maar ook corrupte files van de repaint. Je kan proberen de ChrisTrains trein (Ik gok de IRM package) opnieuw te installeren met de laatste versie.

 

Ik hoop dat dit je verder helpt!
 

Groet,

Stansim

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wel een beetje onzinnig wat je daar schrijft moet mijn snelheid overschrijden heb hem ook gespeeld en ja kwam ook te laat in Geldermalsen.(had wel een vinkje)

Je moet daar al lang wachten daarna nog een tegemoet komende trein wachten. Richting Culemborg wordt je al gewaarschuwd voor een defecte trein.

misschien niet direct de schermpjes weg klikken Hans.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Cleo, ik weet niet of het onzinnig is wat ik opmerk. Ik heb net weer dit scenario gereden en moet op sommige stukken 120 i.p.v. 100 rijden om op tijd aan te komen en dit is natuurlijk geen onoverkomelijk probleem.

Wat ik wel een probleem vind is dat bij station Geldermalsen het stoptonend sein op rood staat. Als ik bij het vertrek op TAB druk krijg ik toestemming om te passeren. Nou, doe maar niet want je komt een tegemoetkomende trein tegen. Einde scenario! Dus geen TAB gebruiken. Mijn enigste vraag is, is het veel moeite om dit even in het voorwoord te vermelden? Verder een leuk scenario!

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wordt tijd dat jij eens leert met ATB te rijden Hans, ook eens lezen wat er in beschrijving staat.

en wel dit Hans:''

vandaag rijdt u een trein naar Utrecht centraal volgens de basisdienstegeling van de NS. dit is scenario is gebaseerd op de rit van 11-5-2020 om 11:07

 

Als je in geldermalsen bent moet je niet op TAB drukken omdat je anders te maken krijgt met een andere trein en dan is het einde scenario! "

 Dus die botsing is dan aan je zelf te verwijten  om het zo maar even te zeggen ook gaat seinen voor baansnelheid.

 groet; Cleo259

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste vrienden, ik ben het helemaal met jullie eens. Ik heb alleen aan Job gevraagd of het veel moeite is om in de eerste mededeling te vermelden dat men geen TAB moet gebruiken en dat heeft hij toegezegd.

Verder ben ik het met Cleo eens dat ik ook met ATB moet leren rijden. Ik was hier altijd huiverig voor. Ik ga mij hierin verder verdiepen. Bedankt voor dit advies! Ik heb in ieder geval weer iets bijgeleerd!

Met een vriendelijke groet,

Hans

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 uren geleden, Hans Weverling zei:

Beste vrienden, ik ben het helemaal met jullie eens. Ik heb alleen aan Job gevraagd of het veel moeite is om in de eerste mededeling te vermelden dat men geen TAB moet gebruiken en dat heeft hij toegezegd.

Verder ben ik het met Cleo eens dat ik ook met ATB moet leren rijden. Ik was hier altijd huiverig voor. Ik ga mij hierin verder verdiepen. Bedankt voor dit advies! Ik heb in ieder geval weer iets bijgeleerd!

Met een vriendelijke groet,

Hans

Zelf was ik ook bang van de ATB, maar nu kan ik vrijwel niet meer zonder.

De dodeman, daar moet je pas bang voor zijn ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy