Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Nieuwe site


**..Traxx..**

Recommended Posts

  • 3 months later...

Zo nu weer Ontopic. ?

 

Had vanmorgen even met CCleaner de PC opgeschoond waarbij de inlog gegevens ook mee gingen vanwege een verkeerde instelling.

Dus moest opnieuw inloggen waarbij ik even later een e-mail kreeg met als tekst "Je bent net ingelogd vanaf een toestel die je voorheen nog niet gebruikt hebt".

Dat toestel was een nieuwere versie van mijn browser te zijn toen ik even keek, heb maar meteen bij de oude toestellen uitgelogd.

 

Wil met dit bericht alleen maar even te kennen dat, zoals in dit geval, de site perfect beveiligd is! ?

 

 

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

Daar ben ik weer, ik kreeg een PB van geweldigesjem met een vraag over een addon die bij jullie in de shop te koop is en wel deze:

 

Ik wil graag uw route downloaden, maar zodra ik naar de Koeblitzer Mountain Route 3 pagina op simtogether ga krijg ik een out of stock melding onderaan de pagina. Hoe kom ik nu aan deze vereiste benodigdheden? 

 

Zou daar eens naar gekeken kunnen worden hoe dat zit, ofwel een interne fout, of dat geweldigesjem mogelijke verkeerde handelingen doet als de fout niet bij de site ligt?

En als er om welke reden dan ook geen oplossing komt zal ik genoodzaakt zijn om hem naar de originele site te verwijzen. {is geen dreigement hoor. ? )

reloaded.jpg

Edited by trainsxp
screen toegevoegd die bij de PB zat
Link to comment
Share on other sites

Die vraag kwam gisteren ook van Casper_trein

https://simtogether.com/files/file/81-t-hart-van-nederland/?tab=comments#comment-346

 

ik zie staan in onze shop dat hij niet meer leverbaar is.

Zal het navragen in ons team.

 

(De ME staat al klaar voor je? )

 

 

Navraag gedaan en morgen is het opgelost en is hij weer te koop...

 

 

Edited by Sjef61
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gaat goed komen.

Had als tussenoplossing eerst de rechtstreekse link gegeven omdat ik nog niet wist wanneer het weer beschikbaar zou komen.

Dat bericht kreeg ik vanmorgen na navraag en heb het dus erna  aangepast

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2020 at 7:38 AM, trainsxp said:

Daar ben ik weer, ik kreeg een PB van geweldigesjem met een vraag over een addon die bij jullie in de shop te koop is en wel deze:

 

Ik wil graag uw route downloaden, maar zodra ik naar de Koeblitzer Mountain Route 3 pagina op simtogether ga krijg ik een out of stock melding onderaan de pagina. Hoe kom ik nu aan deze vereiste benodigdheden? 

 

Zou daar eens naar gekeken kunnen worden hoe dat zit, ofwel een interne fout, of dat geweldigesjem mogelijke verkeerde handelingen doet als de fout niet bij de site ligt?

En als er om welke reden dan ook geen oplossing komt zal ik genoodzaakt zijn om hem naar de originele site te verwijzen. {is geen dreigement hoor. ? )

 

 

Dit is opgelost. Bedankt voor het melden!

 

Link to comment
Share on other sites

Oké mooi etienne.

 

Even wat anders, als je een bericht plaatst en toegevoegd heb je ca. 4 min(?). de gelegenheid om je bericht te wijzigen.

Maar is dat niet wat kort, stel je bedenkt na een half uur ineens dat je nog wat wilt toevoegen aan je bericht maar is het niet meer te wijzigen, of wel maar hoe?

Zo niet dan kun je 2 dingen doen, 1e de tekst even copy en bericht verwijderen om vervolgens in het nieuwe bericht de tekst paste en de toevoeging erbij te zetten.

Of 2e weer een bericht maken met de toevoeging erbij waar niemand op zit te wachten en onoverzichtelijk word.

 

Kortom kan die wijzigingstijd naar bijv. 1 uur bijgesteld worden?

Link to comment
Share on other sites

Had mijn eerdere bericht verwijderd, ik was even in de war met "wie is er online" ....,  omdat ik niet wist hoe te bewerken, vandaar dit nieuwe bericht.

En ik zit er niet alleen mee, de gebruiker van onderstaande link is ook in verwarring met dit gegeven;

https://simtogether.com/forums/topic/422-hart-van-nederland-beta-85-ontbrekende-bovenleidingsportalen/?do=findComment&comment=2040

 

Ps. had al een PM van Sjef gehad dat het in de groep word overlegd. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Over welke URL tag hebben we het?

Iedereen kan URL tags plaatsen.

En alle geplaatste URL tags werken bij mij.

Om een URL tag te maken moet je eerst het stukje tekst selecteren en dan op het op zijn zij  liggende  8  drukken.

daar  kan je je url inplakken.

 

Plaats je een url rechtstreeks van uit windows internet brouwser van een website  rechtstreeks hier in deze tekstbox  dan werkt dat niet altijd heb ik ondervonden.

Dan krijg je alleen tekst.

Middels een IPad gaat het wel.

 

Link to comment
Share on other sites

Juist dan zal het laatste wat je zegd wel van toepassing zijn wat hier niet wil.

Dus zo: [url=https://simtogether.com/forums/topic/246-nieuwe-site/?tab=comments#comment-4485]Jou Bericht[/url]

 

Zonder tag werkt het dus wel:

https://simtogether.com/forums/topic/246-nieuwe-site/?tab=comments#comment-4485

 

Ps. als je geen tag zie gebruik dan quote

 

Op elke andere site werkt het wel met de gegeven tag maar hier dus niet.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

En nog een algemene vraag over de site.

Wat wil het geval, als ik bij Train Simulator 2021 bij topic NoordWest Nederland kijk kan ik rechtstreeks naar pagina 3, en staat de naam van de laatste poster erachter wat lekker makkelijk is.

Maar kijk ik nu bij Praha-tabor route assets in Train Simulation -> Nederland dan is deze mogelijkheid niet aanwezig terwijl er 3 pagina's zijn, en ook geen laatste poster.

Erger nog, dan moet je eerst Praha-tabor route assets aanklikken waarbij je pagina 1 krijgt, dan helemaal naar onderen scrollen om vervolgens naar pagina 3 te kunnen. (bovenaan niet aanwezig)

En dat is zeer onhandig mocht het met gebruik van een bepaalde instelling anders wezen!, en zo ja welke?

 

Naamloos.thumb.jpg.46becc0e81a5f0b516e4186ae27c192d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy