Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 1

Missing gaf 167


downloader

Question

Hallo ik kan de scenario's treinsporen in miezer een kolentrein richting miezer een en rangeren op sloe niet laden dit komt door de fado 167 bij de twee bovenste scenario mis ik de zwarte fad 167 en bij sloe de fado 167 kalkstein NS

Echter heb ik deze wel

Hebben jullie tips

Groetjes Downloader

 

IMG_20200603_165339.jpg

IMG_20200603_165404.jpg

IMG_20200603_173134.jpg

Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Beste Downloader, het gaat hier om het scenario Kolentrein richting Miezerveen in de route Krammerdijks Deltaland. Als je de Handleiding erbij pakt zal je zien dat je nodig hebt : BR 189 EL en DB Freight 1970's;

beiden zijn te koop bij Virtual Railroads.

Met een vriendelijke groet,

Hans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als dat zo is  dan Opnieuw die dingen installeren zou ik zeggen.

want als hij het vroeger deed moet hij het nu ook doen.

Maar dat heb je zeker al gedaan.

Maar het scenario hoort wel bij die versie van die route ?

Heb  je die werkende scenarios nog wel dan?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Misschien volgende  keer eens gewoon F12 of Control toets  S voor screen gebruik dan eerst via mobiel,

en dan hier neer te zetten is en voor je windows scherm als je win10 hebt gewoon windows toets + shift + s kun je selecteren. 

Is het voor ons ook zoeken na een spel in een hooi-berg door deze onduidelijke foto.

Want weet niet wat er voor staat kan ook dat je een marker mist

 

Edited by Cleo259
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, downloader zei:

Ja dat heb ik

Ok, en die werken nog wel dan? 

Je bent wel spaarzaam met je informatie.

waar heb heb je dat scenario gedownload en wat staat er in de readme file.

Je foto’s zijn niet leesbaar....

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja sorry mijn telefoon maakt niet zo'n sterke foto 

De scenario's van miezerveen heb ik van krammerdijks deltaland

En de scenario van sloe heb ik van Edwin aardse van treinpunt hier staat het scenario van Edwin nog niet in de handleiding van krammerdijks deltaland stond dat ik DB freight 70 s moet hebben deze heb ik en deed het vroeger ook

De scenario van sloe deed het eerst ook daar moet ik de fad 167 kalkstein hebben die zit ook in het pakket van DB freight 70 s

Dus ik kan alle scenario met de fad 167 niet laden ook zie ik de wagens niet in een scenario vroeger wel

Groetjes Downloader

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zie je deze files dan wel?

afbeelding.png.bec8032a9a723c7a57019509b775a2ff.png

 

 

of deze?

 

afbeelding.png.b06db7aa41143fb1ca2e0fcd805c7200.png

 

Je moet even kijken welke je hebt en welke gebruikt worden..

De kalksteen is een repaint volgens mij

Staat in de beschrijving van Edwin.

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb ook nog even gekeken. Bij Virtual Railroads is Fad 167 niet leverbaar. Wel Fad 168/169. Bij Rail-Sim.de vond ik een link naar virtual - railroads.de/wagons/freight-cars/fad-167.html en daar stond kalksteen ook bij.

Dus dit is blijkbaar geen repaint . Dit was een publicatie van 2011 en deze link werkt niet meer. DB Freight: 1970s Loco Add-On is leverbaar bij Steam. Het vreemde is alleen: ik heb even jouw lijstje vergeleken met wat ik heb staan Sjef. Ik mis Fad NL Kalksteen en de XML bestanden die jij wel heb staan. Heb jij enig idee hoe dit kan?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die XML bestanden kan je weg gooien. Die doen niets.

De BIn file, binaire file, kan je omzetten naar XML zodat je ze kan lezen en aanpassen en weer kan omzetten naar Bin.

Dat moet je doen als je bv een repaint wil maken en wat gegevens moet aanpassen zoals naam en locatie gegevens.

Ik zelf  had een aantal bin files omgezet naar XML om te lezen wat er in stond.

 

Als je zelf een assets maakt middels de blueprint editor worden ook XML en andere tijdelijke files aangemaakt die de maker meestal weg gooit voor publicatie 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 4-6-2020 om 14:38, Sjef61 zei:

Die XML bestanden kan je weg gooien. Die doen niets.

 

Even een aanvulling; dit geld alleen voor xml bestanden die in Assets mappen kunnen voorkomen!

En bijv. niet voor xml bestanden die elders voorkomen zoals deze in routes mappen: ......\RailWorks\Content\Routes\47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c\RouteProperties.xml

Wat dan help je de route om zeep.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy