Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Scenario (1977-NS) 924 Heerlen-Zandvoort


Hans Weverling

Question

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Het vreemde is dat ik dit alleen in dit scenario heb. Die vlek is alleen aanwezig rond 's-Hertogenbosch. Even verderop is deze verdwenen en kan ik gewoon mijn rit vervolgen. Dit vlekkengedoe heb ik alleen maar meegemaakt op de route 't Gooi. Toen moest ik iets aanvinken in de route editor en was dit opgelost. Alleen ik weet niet meer wat .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

hallo  hans  ik heb geen zwarte vlek in het zelfe  scenario  bij mij werkt het scenario  goed ik heb geen las van een zwarte vlek groetjes john 4519

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry mensen, ik heb dit probleem met elk scenario in 's-Hertogenbosch. De enige assets die ik mis in deze route zijn de assets van Ted betreffende interactive freight pipes. Die mis ik waarschijnlijk langs een ander perron waardoor die vlek ontstaat. Ik heb 4 mei hier al een vraag over gesteld via dit forum en heb daar nooit een antwoord op gekregen. Ik denk dat je toch gelijk hebt dat het deze missende assets zijn, Sjef.

Ik hoop deze keer op een bevredigend antwoord.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat was inderdaad het probleem en het mooie was dat ik die WOP tracks al op 22 mei heb gedownload en vergeten heb deze te installeren. Hartelijk dank Sjef! Ik ben nu alleen nog benieuwd waar die TED assets vandaan komen.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die had ik ook al gevonden maar daar staan ze niet bij. Het gaat om: Assets/Ted/RailNetwork/Interactive/freight_pipes.bin en Assets/Ted/RailNetwork/Interactive/Container 20 ft EnergyLine.bin.

Naar mijn mening heb ik alles uitgeplozen maar ik vind ze niet. Ik had ook al Stuttgard - Ulm gedownload maar daar zitten ze ook niet in. Hopelijk heb jij meer succes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy