Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Verwijderen van routes


Hans Weverling

Question

Is het mogelijk om routes die ik niet gebruik probleemloos te verwijderen? Dan denk ik aan de routes die meegeleverd worden met TS 2020 en buitenlandse routes waar ik toch niets mee doe. Ik heb mijn handen al vol aan de Nederlandse routes.

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De scenario's gaan mee, die zitten in de route map.

Wat geheugen betreft zal het niet zoveel uitmaken.

Het spel zelf start wel iets sneller op met minder routes omdat de database wat kleiner is maar met een SSD opslag en snelle processor merk je daar ook niet veel van.

Wat schijfruimte betreft, een gemiddelde route is tussen de 200-300MB groot.

Belangrijker is dat als je eerst het cache geheugen leeg maakt elke keer voordat je gaat rijden.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Hans Weverling zei:

Is het mogelijk om routes die ik niet gebruik probleemloos te verwijderen? Dan denk ik aan de routes die meegeleverd worden met TS 2020 en buitenlandse routes waar ik toch niets mee doe ......

 

Trouwens wat lopen jullie te hannesen met verwijderen, je kunt bij Steam toch uitvinken wat je niet gebruikt aan meegeleverde add-ons waarbij het vanzelf verwijderd word!

Dan krijg je het bijv. met een spel controle op fouten ook niet terug, anders blijf je aan het verwijderen.

Mocht je het later weer eens willen gebruiken dan vink je het weer aan.

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, dat kan ook. Hannesen hahahaha...

Er zijn meerder opties.

 

Maar....  als je de route uitvinkt bij Steam, worden dan ook niet je Assets verwijderd?

Ik heb dat nooit geprobeerd eigenlijk.

En dat wil je niet altijd daar je sommige payware assets nodig hebt voor je Nederlandse route.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 uren geleden, Hans Weverling zei:

Dat is nou net waar ik bang voor ben. Om assets kwijt te raken en een beetje hannesen kan geen kwaad.

 

Precies heren wat hannesen betreft, 'k zou zeggen probeer eens wat, "äl doende leert men" is en zal altijd blijven bestaan. ?

En mochten ook de assets mee gaan dan vink je het weer aan.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
23 uren geleden, Sjef61 zei:

Ok, mooi, maar wat is jou ervaring  Teun?

 

Nou ja ervaring is wat veel gezegd en niet heb, maar een ding lijkt mij vrij duidelijk.

Als je bijv. Munich Augsburg add-on uit vinkt dan ben je niet alleen de route kwijt maar ook de assets map.

Wat ik bijv. uit vink is enig Amerikaans en Engels spul (uitgezonderd het US loco & asset pack) waar ik weinig mee heb, en mis ik enkele objecten die in NL routes zitten het zij zo.

Ook heb ik de meeste payware uit gevinkt in de rechtse (route) editor lijst mocht dat aan staan zodat de objecten niet in de linkse lijst verschijnen en dus ook niet kan selecteren.

Zie knipsel waarbij je het linkse vinkje laat staan.

Hiermee blijft de string in het RouteProperties.xml bestand aanwezig, anders komen de gebruikte objecten niet meer in beeld.

rsc.jpg

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy