Jump to content
  • 5

Krammerdijks Deltaland Vragen? Lees dit eerst! - Questions? Read this first!


STS043

Question

Recommended Posts

  • 2

Support

Hier kun je ondersteuning vragen aangaande deze route zoals problemen met installeren, niet meer werkende linkjes in de handleiding, scenario''s of andere problemen. Voordat je om hulp vraagt let dan gelieve wel op het volgende:

 

  • Dat je je de laatste versie geïnstalleerd hebt (klik).
  • Op oudere versies dan 2.1 wordt geen support gegeven!
  • Je de handleiding en aangegeven content gekocht/geïnstalleerd hebt; er zitten vele honderden uren in deze route en het is dan niet erg leuk om te lezen dat mensen niet de tijd nemen om de handleiding te lezen maar de vraag meteen bij een ander neerleggen.
  • Je de 64 bit versie van Train Simulator gebruikt; ik geef geen ondersteuning voor crashes of problemen op de 32 bit versie!
  • Controleer voordat je een vraag stelt of deze niet door een ander al is gesteld en beantwoord. Met inachtneming van het bovenstaande, schroom dan vooral niet om je vraag hier te stellen!

 

Een vraag kun je stellen als een reactie op dit topic!. Maak geen nieuw topic aan in het support, zo blijft het voor mij als auteur overzichtelijk.

 

Support

Here you can ask for support regarding this route, like invalid links in the manuel, problems installing the route, scenario's that don't work or any other issues. Before you make a comment with your question please keep in mind:

 

  • You're installed the latest version of this route (click).
  • There's is no support for versions older than 2.1.
  • You've read the manuel and installed and/or bought all listed content. I've working for hunderds of hours on this route, which means it isn't very nice of you to not read the manuel and ask for support while the answer to it is simply stated in the manuel.
  • You're running the 64 bit version of Train Simulator. There's is no support regarding crashes or other problems when you're using the 32 bit version.
  • Check the previous question to see if your question's hasn't been asked and answered allready. Feel free to ask your question here; as long as you read the bullets written above.

 

You may ask your question as a reply to this topic. Don't create a new support topic, it's easier for me to keep track this way.

Edited by MarkA
Update 6-2-21
Link to comment
Share on other sites

  • 1

Hey Jasper, het dak aldaar is niet van UKTS maar van pawerybs/PR.

 

Het meeste complete pakket van zijn downloads kun je hier vinden:

https://dutchsims.nl/viewtopic.php?t=478

 

Goede kans dat je op meer plaatsen op de route ineens objecten gaat zien welke je voorheen niet had; gebruikt PR zijn objecten regelmatig namelijk.

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 hours ago, Sjef61 said:

Sjef assets found here

Thanks a lot, Sjef and Terlor (found by myself) are installed.

The next Problem

missing Objects:

....\Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Streets\Str_NL.....

and

...\Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Vehicles\Porsche_Cayman\Porsche_Cayman_nr...

 

 the NL-Streets and The Porsche caymans are not in this package: https://railworks-austria.at/index.php/downloads/objekte/download/15-autos-a-fahrzeuge/225-strassen-und-pkw-set

Is there an other place to find that.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

hoi,

ik ben opnieuw de routes,op mijn computer aan het zetten.

(voorheen veel problemen gehad dat het niet werkten meer)

gelukkig werkt het meeste weer. ?

 

ik ben zoek nog 2 Vereiste Assets voor de route (Krammerdijks Deltaland)

helaas werken de links niet meer,ik vind er op internet ook vrij weinig over.

 

gaat om deze assets?

 

Bus Connexxion Rubku_NL 5/dec/2016 

https://simtogether.com/files/file/212-bus-connexxion/

 

Nederlands Vrachtwagenpakket DutchDriver 1.1

https://dutchdriver.nl/downloads.php?item=objects

 

hoop dat iemand mijn kan helpen hiermee.

 

mvg marco 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo,

 

Ik heb de route Krammerdijks Deltaland gedownload met alle benodigde assets. Alles laad goed in als ik scenario's start, maar de seinen blijven op rood, terwijl ze dat niet horen te zijn.

Hierdoor kan ik niet de scenario's spelen zoals ze bedoeld zijn.

 

Extra informatie:

Ik heb het Coha Seinenpakket v3.9.5

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 minuten geleden, rcdevisser zei:

Waarschijnlijk eerst TAB gebruiken

 

Ik kan dat wel doen maar dan moet ik dat bij alle seinen doen in het scenario en kan ik max 40km/h rijden met ATB

 

Hier een voorbeeld van hoe het wel moet gaan bij 3:20

Het linker sein aan het einde van het perron verspringt van geel naar groen, terwijl bij mij het sein altijd op rood staat en ik TAB moet gebruiken.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heb je al eens met TS tools gekeken of je toch niet wat mist?

Want het is niet normaal dat de seinen op rood blijven staan.

Ik heb deze route ook geïnstalleerd staan en herken dit niet.

https://simtogether.com/files/file/1222-ts-tools/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nog wat informatie:

 

Alleen mijn seinen blijven op rood staan, niet die van de AI.

 

Heeft het misschien te maken met welke versie Coha seinen ik gebruik?

In de handleiding van de route staat dat je v3.0 nodig moet hebben, terwijl ik v3.9.5 heb.

 

Mocht dat het geval zijn dan weet ik niet waar ik v3.0 kan downloaden aangezien op de website van Coha geen archief is van vorige versies.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, die COHA seinen versie is prima.

Wat ik niet begrijp is dat jou seinen rood blijven en van de AI wel werken.

Is dat zo bij alle treinen die je rijd? Gebeurd dit bij de treinen van Christrains?

Werken de COHA seinen wel bij een andere Nederlandse route?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 21-12-2020 om 01:03, AlmereCentrum zei:

In de handleiding van de route staat dat je v3.0 nodig moet hebben, terwijl ik v3.9.5 heb.

V3.0 was simpelweg de meeste recente versie op het moment dat deze route is uitgebracht, een nieuwere versie is altijd prima ?

 

Het meeste aannemelijke is denk ik dat je de seinen weliswaar hebt maar ergens nog andere aan het spoor gelinkte objecten mist (zoals maar niet beperkt tot: De Hectometerpaaltjes van COHA of de ChrisTrains ETCS bakens). Doordat je deze mist zal TS deze onterecht als onbekend sein zien,  waarvan het daadwerkelijke seinsysteem erg in de war kan raken. 

 

 

Het beste kun je denk ik even de seinen ophieuwen installeren, en vervolgens alle benodigdheden nog even langs lopen.

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy