Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Train simulator werkt niet meer/Zwart scherm


ST892

Question

Goedemiddag allemaal,

 

Sinds vandaag werkt TS 2020 ineens niet meer bij mij. 

Het spel start wel op maar nadat ik een route in quick drive gekozen heb krijg ik een zwart scherm waarna er niks meer gebeurd en ik door middel van taakbeheer het spel af moet sluiten. Dit is al de hele dag aan de gang en met iedere route/materieel.

 

Wat ik zelf al heb gedaan:

 

- Nieuwste Nvidia drivers geïnstalleerd

- Windows update uitgevoerd

- Cache in TS geleegd

- Herinstallatie van TS via Steam

 

Geen van deze acties heeft enig soelaas geboden. Gisteravond heb ik het spel nog wel gespeeld en dit zonder problemen dus waar dit probleem ineens vandaan komt is voor mij een raadsel. Mijn pc specs zijn goed en ik heb altijd prima fps scores met alle instellingen op maximaal. 

Van de laatste keer gisteravond tot vanmiddag heb ik niks gedaan met de soft- / hardware van mijn pc. 

 

Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht de gouden tip? Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Guest St892
1 uur terug, Sjef61 zei:

Maar bij hem niet volgens zijn bericht....

Ik ben nu bezig met een systeemherstel wat nog wel een paar uur gaat duren...

Ik heb TS 2020 opnieuw geinstalleerd, Steam zelf nog niet. Dit kan ik ook nog proberen.

Overigens zie ik wel steeds een paar crash bestanden in mijn TS map, zodra het kan zal ik een screenshot posten.

Ik kom zsm terug met een update, bedankt voor alle help tot nu toe ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Sjef61 zei:

Maar bij hem niet volgens zijn bericht....

Ik heb systeemherstel gedaan, of nou ja soort van want ik was er klaar mee na 2 uur en dus heb ik mijn pc (geheel tegen de regels) uitgezet en weer opgestart.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit want TS 2020 doet het weer.

Geen idee waar dit aan gelegen heeft maar ik zal verder blijven zoeken naar de oorzaak.

 

Bedankt nogmaals voor de hulp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy