Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Scenario Dam tot Dijk met storingen


Hans Weverling

Question

Eerste storing is zeker het openen van het Read-me bestand. Waarom kan dat niet op een normale manier? Op deze manier kom er nooit achter waar ik de vR Steam ProLine personenwagens vandaan moet halen.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
21 minuten geleden, Hans Weverling zei:

Eerste storing is zeker het openen van het Read-me bestand. Waarom kan dat niet op een normale manier? Op deze manier kom er nooit achter waar ik de vR Steam ProLine personenwagens vandaan moet halen.

Met een vriendelijke groet,

Hans

mmmm. de extensie .TXT mist hans

Rechtermuis klikken op het bestand. kies Openen met. kies kladblok. of wijzig bestandsnaam en zet er  .TXT achter ?

 

Read-me DTD met storingen.txt

afbeelding.thumb.png.6d4d3786eb3f7cf01eb74f624bee8488.png

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 1

Je hebt volkomen gelijk Sjef. Ik was deze mogelijkheid helemaal kwijt. Ik word een beetje simpel.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Ik heb gezocht op de side van virtual Railroads naar vR Steam Pro Line. Kan deze nergens vinden. Ik ben reeds in bezit van vR BR 101 V Rot EL. Heb ook op de side van Steam gekeken maar daar zijn ze zeker met hun side bezig want ik krijg de mededeling dat ik het later nog maar eens moet proberen. Is hier nog een andere oplossing voor?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 uren geleden, Hans Weverling zei:

Ik heb gezocht op de side van virtual Railroads naar vR Steam Pro Line. Kan deze nergens vinden. Ik ben reeds in bezit van vR BR 101 V Rot EL. Heb ook op de side van Steam gekeken maar daar zijn ze zeker met hun side bezig want ik krijg de mededeling dat ik het later nog maar eens moet proberen. Is hier nog een andere oplossing voor?

 

Nee, een andere oplossing is daar niet voor omdat hij alleen bij Steam te halen is.

Door te wachten los je dat op totdat ze weer online komen. ?

 

Afijn dat zijn ze bij mij en dan zou het om deze kunnen gaan:

https://store.steampowered.com/app/376960/Train_Simulator_DB_BR_1121_Loco_AddOn/

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit snap ik even niet Teun. Ik mis: vR Steam Pro Line/ vR 101 V Rot EL/Personenw/Apmz/IC_Apmz.bin en Bpmz.bin. Dus alleen de Personenwagens. De link die jij mij geeft gaat over de complete trein DB BR 112.1.

In de bijgaande handleiding van het scenario wordt alleen gesproken over vR/BR 101 V Rot EL. En die heb ik in mijn bezit. Schiet mij maar in een doosje. Om aan die personenwagens te komen hoef ik toch geen complete trein te kopen? Of zie ik dit verkeerd. Als jij het bij het goede eind hebt dan sluit ik mij daar gewoon bij aan, tenslotte bij jij een man met de meeste ervaring. Ik hoor graag van je.

Met een vriendelijke groet,

Hans

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, had ook eens gekeken met RW_Tools en dan mis jij (en ik) genoemde rijtuigen.

Bij de link van Steam staat dat de ontwikkelaar Virtual Railroads is en weet even niet of dat de juiste is wat versie betreft.

En ja zoals bij aan ander scenario topic al gemeld staat geschreven wat je nodig hebt maar zonder link aangaande wat nodig is.

Ofwel de klok hebben wij maar nu de klepel nog, en dat kan alleen de maker precies weten. ?

 

Maar als je verstand van RW_Tools hebt kun je die 2 rijtuigen toch omzetten met hetgeen je wel hebt, dus uit de vR/BR 101 V Rot EL.

En zoals je zegt zou ik ook geen extra kosten maken voor die paar rijtuigen die eens een keer nodig zijn en misschien nadien nooit meer.

 

Edit/

Het kan ook deze wezen wat beter overeen komt, alleen wat prijs betreft is dat lood om om ijzer:

https://store.steampowered.com/app/448194/Train_Simulator_DB_BR_101_Loco_AddOn/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb dit probleem al opgelost. Ik heb dit scenario verwijderd omdat het schokkerig opstart en de tijd loopt veel te langzaam. Het lijkt mij stug dat dit ineens aan mijn computer zou liggen. Met de andere scenario's heb ik totaal geen problemen. Ik begrijp alleen niet dat als je een handleiding meestuurt die niet compleet is. Teun, in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Met een vriendelijke groet,

Hans

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy