Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Flirt 3 Keolis en Valleilijn


ChrisTrains

Recommended Posts

Omdat ZO veel mensen mij berichten heeft opgestuurd over deze twee treinen, zoek ik nu toestemming van Connexxion en Keolis om hun kleuren en logos te kunnen gebruiken. Emails zijn al naar de hoofd kantooren opgestuurd.

Dus - ik zoek nu een machinist of iemand anders - die fotos kan nemen van deze twee treinen, binnen en buiten. Ik geloof dat beide treinen ATB-NG heeft dus er moet een andere cabine en script komen voor deze versies. Ook zijn er andere verschillen (de cabine heeft bij voorbeeld alleen een deur)

Ook moet ik dus weten welke bestemmingen ik moet maken voor deze twee treinen.

Laat de gekte beginnen .....

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Opklaring : eerder dit jaar, tussen Covid19, een chronisch rugprobleem, het feit dat mijn schoonmoeder en vader allebei overleden, was ik niet in de stemming om aan treinen te werken. Maar het werk dat ik aan de NS6400-update heb gedaan, heeft me de neiging gegeven om nog een grote update te doen.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 10-6-2020 om 16:50, ChrisTrains zei:

Omdat ZO veel mensen mij berichten heeft opgestuurd over deze twee treinen, zoek ik nu toestemming van Connexxion en Keolis om hun kleuren en logos te kunnen gebruiken. Emails zijn al naar de hoofd kantooren opgestuurd.

Dus - ik zoek nu een machinist of iemand anders - die fotos kan nemen van deze twee treinen, binnen en buiten. Ik geloof dat beide treinen ATB-NG heeft dus er moet een andere cabine en script komen voor deze versies. Ook zijn er andere verschillen (de cabine heeft bij voorbeeld alleen een deur)

Ook moet ik dus weten welke bestemmingen ik moet maken voor deze twee treinen.

Laat de gekte beginnen .....

 

Als je nodig foto's nodig hebt dan hoor ik het graag, ik ben zelf machinist bij Arriva en rijden ook met de Flirt 3.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Op 17-7-2020 om 23:06, Dutchbaard zei:

 

Als je nodig foto's nodig hebt dan hoor ik het graag, ik ben zelf machinist bij Arriva en rijden ook met de Flirt 3.

De Flirt3 die bij Arriva rijden zijn anders in vergelijking met die van Keolis(Blauwnet) en Connexxion(Valleilijn). Dus die vergelijking kan niet gemaakt worden. Een iedere vervoerder heeft namelijk zijn eigen kenmerken en ook zijn eigen indelingen van de treinen. 

Edited by Pascal-24
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 uren geleden, Pascal-24 zei:

De Flirt3 die bij Arriva rijden zijn anders in vergelijking met die van Keolis(Blauwnet) en Connexxion(Valleilijn). Dus die vergelijking kan niet gemaakt worden. Een iedere vervoerder heeft namelijk zijn eigen kenmerken en ook zijn eigen indelingen van de treinen. 

 

Dat klopt, ik had echter niet goed gelezen. Bedankt voor het aangeven ?

Link to comment
Share on other sites

Ja er zijn zo veel verschillen tussen de verschillende vervoerders. Bij voorbeeld in de Keolis versie is de D-wagon andersom, elke wagon heeft alleen één paar deuren, de cabine heeft alleen één deur, de stoelen heeft een andere configuratie, de C-wagon heeft alleen één a/c compressor bovenop en de toilet is op de andere kant,  enz.

Zelfs bij Keolis zijn de 3-wagon en 4-wagon C-wagons anders. Binnen zijn zij hetzelfde maar buiten is er een andere bestickering.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

De Keolis en Arriva versies hebben beide nu ATB-NG en ATB-EG in de trein. De systeem kan of door de speler handmatig geschakeld, of via nieuw scenery objects (ATB bakens). De bakens objects kunnen de ATB-EG of NG inschakelen, of de ATB systeem uitschakelen.
 

20200801141855_1.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy