Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Flirt 3 Keolis en Valleilijn


ChrisTrains

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

ja dat weet ik wel maar als de kerst actie er is en alles 50% korting dan ga ik weer wat christrains treinen kopen voor mijn collectie + die flirt die dan wel de keolis en valleilijn modellen heeft

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Juniorfreddy777, volgens mij snap je niet helemaal wat downloader bedoelt. De Keolis en Valleilijn varianten van de FLIRT van Christrains zijn in de 2e helft van oktober gratis te downloaden. Als je de FLIRT hebt, krijg je de update er gratis bij.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het is eindelijk tijd - de nieuwe v4.0-update voor de Stadler Flirt 3 is klaar. Als u dit product al in uw bezit heeft, komen er de komende dagen (met andere woorden - wees geduldig) e-mails van de verschillende webwinkels die u vertellen wanneer de nieuwe update klaar is om te downloaden. Lees aub. de releaseopmerkingen bij deze update - er zijn VEEL wijzigingen aangebracht.
Deze release heeft alleen betrekking op de Nederlandse versies - de Duitse Suwex-versie is niet gewijzigd. Alle activeringen zijn teruggezet op nul, dus deze nieuwe update telt niet mee voor de 10 activeringen per klant.
Ik hoop dat jullie allemaal genieten van de nieuwe update - er is veel werk in dit version gestoken. En zoals altijd, bedankt dat u klant bent.

product_stadlerflirt3-12b.jpg

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik bedoel als de kerst actie er is van christrains ga ik het flirt 3 product kopen want ik heb nog niet het flirt 3 product. Deze ga ik samen kopen met GTW product, TRAXX + ICRmh product en mischien ook SNG product en SGM(m) product

Edited by juniorfreddy777
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 18-10-2020 om 17:26, ChrisTrains zei:

Het is eindelijk tijd - de nieuwe v4.0-update voor de Stadler Flirt 3 is klaar. Als u dit product al in uw bezit heeft, komen er de komende dagen (met andere woorden - wees geduldig) e-mails van de verschillende webwinkels die u vertellen wanneer de nieuwe update klaar is om te downloaden. Lees aub. de releaseopmerkingen bij deze update - er zijn VEEL wijzigingen aangebracht.
Deze release heeft alleen betrekking op de Nederlandse versies - de Duitse Suwex-versie is niet gewijzigd. Alle activeringen zijn teruggezet op nul, dus deze nieuwe update telt niet mee voor de 10 activeringen per klant.
Ik hoop dat jullie allemaal geniete van de nieuwe update - er is veel werk in dit version gestoken. En zoals altijd, bedankt dat u klant bent.

 

Goed gedaan Chris, ik denk dat ik nog één ding mis.  Arriva heeft ook een 3 bak Flirt voor de Drielanden trein. Voor de rest ziet dit er fantastisch uit.

Great job Chris, I thik I miss something. Arriva has also a Flirt 3 consisting of 3 parts. It drives between Maastricht Randwijk and Achen Hbf. For the rest this a really great product.

 

I also enyoy driving the Traxx 186, but if I use the horn to often it doesn't sound normal. Could you fix that please?

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy