Jump to content

Development update 11 June 2020


JCZ98

Recommended Posts

??

Ontwikkelingsupdate 11 juni 2020 van het Microsoft Team

 

Voor de volledige update, ga naar: https://www.flightsimulator.com

 

Vertaalde Post vanuit het engels:

Quote

Alpha 4 Patch Notes

Welkom bij de Microsoft Flight Simulator Alpha 4 (build 1.4.2.0)!

In deze update vind je nieuwe inhoud, bugfixes en een bijgewerkte lijst met bekende problemen.

 

Een opmerking van het ontwikkelteam:

Er zijn verschillende oplossingen voor onze simulatie van de B747 in deze update. Met name de glazen cockpit-displays zouden nu nauwkeuriger moeten zijn en de algehele autopilot is verbeterd. Verdere visuele verbeteringen zijn aangebracht aan de cockpits, de buitenkant van het casco en aan de visuele effecten. De algehele ervaring heeft ook een polijst ronde ondergaan.

Er zijn transversale oplossingen aangebracht om beide commerciële vliegtuigen, B747 en A320, te verbeteren. Updates zijn onder meer V-Speed-verbeteringen, die de vluchtprestaties, controles en algehele voorspelbaarheid tijdens de vlucht merkbaar zouden moeten verbeteren. Er zijn verbeteringen toegevoegd om uw vluchtplan beter weer te geven met nauwkeurigere berekeningen en visuele weergave in de displays.

De TBM 930 kreeg een volledige aanpassing op basis van feedback van gebruikers en verbeteringen van onze backlog.

Ten slotte heeft het team heel veel bugs opgelost en de hele ervaring verder verbeterd. We hebben nog ruimte voor verbetering, we kijken uit naar feedback van de testers.

 

Nieuwe inhoud

VLIEGMODEL - UNIVERSELE VERBETERINGEN zijn klaar om te testen!

Met deze update informeren we u graag dat er vluchtmodelupdates zijn toegepast op al onze vliegtuigen. We hebben algemene wijzigingen aangebracht in de aerodynamica van de verticale en horizontale staart, zodat ze zich meer als vleugeloppervlakken gaan gedragen en niet langer als vlakke oppervlakken. Dit is een grote verandering omdat het het modelgedrag volledig verandert en de algehele aanpassing aan al onze vliegtuigen vereist is. Het verwachte resultaat is dat we nu meer realistische lift- en roer-autorisatiecurven krijgen.

We hebben ook de gewichts- en balansinstellingen van alle vliegtuigen verbeterd met betere % MAC-gegevens (procentgemiddelde aerodynamische akkoorden).

 

Algemene samenvatting van verbeteringen:

  • Verbeterde lift- en roer-autoriteit voor alle vliegtuigen
  • Verbeterde pitch- en yaw-stabiliteit voor alle vliegtuigen
  • Verbeterde gewicht en balans voor alle vliegtuigen
  • Verbeterde overtrek-gedrag van alle vliegtuigen

 

CAMERA

Er zijn een paar verbeteringen aangebracht aan de camera's.

  • Ingangen toegevoegd waarmee u de achterwaartse en voorwaartse vertalingen van de cockpitcamera kunt bedienen
    • Links / rechts pijlen: beweeg naar links / rechts
    • Pijlen omhoog / omlaag: ga vooruit / achteruit
    • ALT + pijlen omhoog / omlaag: omhoog / omlaag bewegen
  • Rechts-klikken + slepen stelt u nu in staat om "freelook" te bedienen

 

OVERIG

Alle gebruikers zien nu alleen de buildnotities  die betrekking hebben op zijn nieuwste versie van de sim - voorheen zagen alle gebruikers alleen de buildnotities voor de nieuwste versie, zelfs als dat niet de buildversie was die was geïnstalleerd.

 

PARTNERSHIP SERIES UPDATE - INTRODUCTIE METEOBLUE!


SDK-UPDATE

We blijven goede vorderingen maken en zijn van plan volgende week een update voor de SDK uit te brengen. We hebben ook gewerkt aan het verbeteren van de documentatie. Daarnaast werken we aan videotutorials om het gebruik van de SDK te illustreren.

We hebben verschillende nieuwe SDK-voorbeelden toegevoegd met:

  • Verschillende Flight Simulator-specifieke glTF-uitbreidingen / materialen
  • Luchtfoto's van terrein
  • Geprojecteerde meshes op de grond
  • De verzameling van soorten fauna en flora

 

Er wordt ook vooruitgang geboekt op het WebAssembly-front. Er worden verschillende WebAssembly-extensies geïmplementeerd, wat zou moeten leiden tot betere prestaties. Statische WebAssembly-bibliotheken kunnen nu worden geschreven en we boeken vooruitgang met hulpbibliotheken die zijn ontworpen om de overgang van verouderde C ++ -code naar de nieuwe Flight Simulator-architectuur te vergemakkelijken. SimConnect krijgt meer aandacht en we zijn er enkele bugs in aan het oplossen en zijn begonnen met het ontwikkelen van een testdekkingskader om regressies te helpen identificeren en het robuuster te maken. Op HTML gebaseerde gebruikersinterface en vliegtuiginstrumenten worden nu als afzonderlijke pakketten geschreven, waardoor externe ontwikkelaars hun eigen op HTML gebaseerde instrumenten kunnen schrijven. Als echte voorbeelden van SDK-gebruik zijn we van plan om de bronactiva voor zowel een officieel vliegtuig als een luchthaven van hoge kwaliteit te delen als SDK-voorbeelden.

 

Met vriendlijke groet,

Microsoft Flight Simulator Team

 

 

 

??

Development update  June 11, 2020 from the Microsoft team

 

For the complete update, check out: https://www.flightsimulator.com

 

Original Post:

 

Quote

Alpha 4 Patch Notes

Welcome the Microsoft Flight Simulator Alpha 4 (build 1.4.2.0)!

In this update you’ll find new content, bug fixes, and an updated list of known issues.

 

A note from the development team:

There are several fixes to our simulation of the B747 in this update. Most notably, the glass cockpit displays should be more accurate now and the overall autopilot functionality has been improved. Further visual improvements were made to the cockpits, airframe exterior, and to the visual effects. The overall experience has also undergone a polish pass.

Transversal fixes to improve both commercial planes, B747 and A320, have been implemented. Updates include V-Speed improvements, which should noticeably improve the flight performance, controls, and overall predictability during flight. Improvements were added to better represent your flight plan with more accurate calculations and visual representation in the displays.

The TBM 930 received a complete pass based on user feedback and improvements from our backlog.

Finally, the team has fixed lots and lots of bugs and added further polish across the entire experience. We still have room to improve, we look forward to your feedback.

 

New Content

FLIGHT MODEL – UNIVERSAL IMPROVEMENTS are ready to test!

With this update, we are happy to inform you that flight model updates have been applied to all our planes. We have made overall changes to the aerodynamics for the vertical and horizontal tail to make them behave more like wing surfaces and no longer like flat surfaces. This is a big change in that it completely changes the model behavior and required overall readjustment to all our planes. The expected result is that we now get more realistic elevator and rudder authority curves.

We also improved the weight and balance settings of all planes using better %MAC (percent mean aerodynamic chord) data.

General Summary of improvements:

  • Improved elevator and rudder authority for all planes
  • Improved pitch and yaw stability for all planes
  • Improved weight and balance for all planes
  • Improved stall behavior of all aircraft

 

CAMERA

A few improvements have been made to the cameras, let us know what you think:

  • Added inputs to allow you to control the cockpit camera’s backward and forward translations
    • Left/ right arrows: move left/ right
    • Up/ down arrows: move forward/ backward
    • ALT + up/ down arrows: move up/ down
  • Right Click + Drag now allows you to control freelook

 

OTHER

All users will have displayed only the build notes that relate to his latest version of the sim – previously all users would only see the build notes for the latest version release, even if that was not the build version installed.

 

PARTNERSHIP SERIES UPDATE – INTRODUCING METEOBLUE!

 

 

SDK UPDATE

We continue to make good progress and plan to release an update to the SDK next week. We worked on improving the documentation as well. In addition, we are working on video tutorials to help illustrate usage of the SDK.

We added several new SDK samples showcasing:

  • Various Flight Simulator-specific glTF extensions/materials
  • Aerial images overriding on the terrain
  • Projected meshes on the ground
  • Vegetation biomes overriding

 

Progress is being made on the WebAssembly front as well.  Several WebAssembly extensions are being implemented, which should result in better performance. Static WebAssembly libraries can now be authored, and we are making progress on helper libraries designed to ease the transition of legacy C++ code to the new Flight Simulator architecture. SimConnect is getting more attention and we are fixing some bugs in it and started developing a test coverage framework to help identify regressions and make it more robust. HTML-based UI and aircraft instruments are now authored as separate packages, making it possible for third party developers to author their own HTML-based instruments. As real-world examples of SDK usage, we plan to share the source assets for both an official aircraft and a high quality airport as SDK samples.

 

Sincerely,

Microsoft Flight Simulator Team

 

image.thumb.png.9abfd880dce98d2e013580c3cf5488c5.png

 

Sources:

https://www.flightsimulator.com

https://www.youtube.com/channel/UCqONzeACDBaF6FfKjh7ndAQ


View full record

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy