Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Share your thoughts about the Clubs


etienne123

Recommended Posts

Nederlands

Zoals je in dit topic al hebt kunnen lezen, heeft SimTogether een nieuwe stap gezet. Op veler verzoek is het forum teruggekeerd waar je je vragen kwijt kunt. Bovendien is er een gloednieuwe homepage gekomen.

Graag horen wij jouw feedback op deze nieuwe stap. Vind jij dit een aanvulling, heb je ideeën voor de homepage?

 

Het zetten van deze nieuwe stap brengt ook nieuwe uitdagingen met zich mee. Eén van de zaken die nu aan de orde komt, is het zetten van nóg een nieuwe stap, namelijk de vraag: wat te doen met de Clubs?

 

Heb jij een Club, gebruik jij de bestaande Clubs, of juist helemaal niet? Heb je ideeën wat er met de bestaande Clubs moet gebeuren, of met jouw eigen Club? Laat het ons weten en plaats een berichtje hieronder!

 

English

As you may have read in this topic, SimTogether has taken the next stap. In response to your important feedback, the forums have been reintroduced at SimTogether. Furthermore, a new homepage has been launched.

We’d like to know what you think of this. Do you like it, or do you have ideas for the new homepage?

 

Taking a new step also brings new challenges. One of these, is taking yet another new step: what to do with the existing Clubs?

 

Do you administrate a Club, are you a regular Club user, or aren’t you using the Clubs at all? Do you have refreshing, new ideas on what to do with the Clubs, or with your own Club? Please let us know in the comments below!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dag Etienne,

 

Ik vind de huidige opzet van clubs een goede toevoeging aan deze site, zeker voor de content maker.

Dit  is dit een simpele manier om al  je content en voortgang onder de leden te brengen. Alles netjes geordend en bij elkaar.

Echter, voor de overige leden die even iets kwijt willen is dit minder geschikt en kan tot vervuiling lijden of een weerstand oproepen om iets te plaatsen.

 

Ik heb nog een klein puntje betreffende de blogs aangemaakt  in mijn  Club waar ik tegen aan loop. Al ik een blog update met nieuwe informatie/foto's dan worden deze aanpassing niet gemeld in  'All Activity'  Hierdoor mis ik,  en andere leden denk ik ook, veel informatie als een blog wordt aangepast en dat is jammer.  Blijkbaar moet je dus voor elke aanpassing in je blog eigenlijk weer een nieuwe blog aanmaken om je leden te bereiken of alles zetten op 'volgen' ? Is dit aan te passen of is er een eenvoudige optie hiervoor??   Want om voor elk wisse wasje een blog te maken is ook niet handig of overzichtelijk. En leden klikken veelal de optie 'volgen' niet aan. Misschien is het ook iets om wat zaken uit te zetten in de 'All Activity' overzicht  zoals profiel foto updates e.d. Maakt het ook niet overzichtelijk. Zover mijn punten

 

Sjef.

Link to comment
Share on other sites

De club pagina's zijn wel goed, maar je kan de kopjes niet meer aanpassen nadat je een subpage in je club heb gemaakt. Ik wil de naam wijzigen van een van de kopjes en ik loop overal te zoeken waar dat kan. Zorg ervoor dat je altijd de naam kan wijzigen van blog of inleidene pagina's/blogs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Allereerst heel erg fijn dat er geluisterd wordt en het forum weer terug is.

Graag zou ik mijn routevoortgang hier weer laten zien. Mijn vraag is kan dit alleen in de clubs of mag dat ook op het forumgedeelte?
Als dat (nog) niet mag dan zou ik dit graag wel zien!

 

Verder vind ik de nieuwe lay-out een heel verbeterpunt, mooi gedaan!

Misschien leuk om voor de mensen die (nog) terug verlangen naar TreinPunt om ook het forum zo te laten heten? Dit was immers een groot succes in het verleden en misschien een leuke tegemoetkoming naar de mensen die indertijd teleurgesteld waren (waaronder ik).

 

Ik ben nou eenmaal iemand die vind als iets goed is je er niet teveel aan moet veranderen maar ik besef mij ook dat jullie toe waren aan iets nieuws om de website beter draaiende te houden.

 

Verder hoop ik dat het forum weer gaat leven..

Groet van een nostalgische gebruiker ?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Wadlopertje said:

Allereerst heel erg fijn dat er geluisterd wordt en het forum weer terug is.

Graag zou ik mijn routevoortgang hier weer laten zien. Mijn vraag is kan dit alleen in de clubs of mag dat ook op het forumgedeelte?
Als dat (nog) niet mag dan zou ik dit graag wel zien!

 

Verder vind ik de nieuwe lay-out een heel verbeterpunt, mooi gedaan!

Misschien leuk om voor de mensen die (nog) terug verlangen naar TreinPunt om ook het forum zo te laten heten? Dit was immers een groot succes in het verleden en misschien een leuke tegemoetkoming naar de mensen die indertijd teleurgesteld waren (waaronder ik).

 

Ik ben nou eenmaal iemand die vind als iets goed is je er niet teveel aan moet veranderen maar ik besef mij ook dat jullie toe waren aan iets nieuws om de website beter draaiende te houden.

 

Verder hoop ik dat het forum weer gaat leven..

Groet van een nostalgische gebruiker ?

 

==================================================================================

Dat kan prima in het forum gedeelte of middels een club. Wat jij het handigst vind.

 

Er is  daar is al een forum voor aangemaakt waar jij je voortgang in zou kunnen plaatsten.

 

47734169_Snap2020-03-27at20_51_09.thumb.jpg.c659cd1aafb1f5e0e7fe68515bd5734d.jpg

 

516291451_Snap2020-03-27at20_51_52.thumb.jpg.22ef28744e7bd312d5a7d428b74672aa.jpg

 

 

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

10 uren geleden, Wadlopertje zei:

Allereerst heel erg fijn dat er geluisterd wordt en het forum weer terug is.

Graag zou ik mijn routevoortgang hier weer laten zien. Mijn vraag is kan dit alleen in de clubs of mag dat ook op het forumgedeelte?
Als dat (nog) niet mag dan zou ik dit graag wel zien!

 

Verder vind ik de nieuwe lay-out een heel verbeterpunt, mooi gedaan!

Misschien leuk om voor de mensen die (nog) terug verlangen naar TreinPunt om ook het forum zo te laten heten? Dit was immers een groot succes in het verleden en misschien een leuke tegemoetkoming naar de mensen die indertijd teleurgesteld waren (waaronder ik).

 

Ik ben nou eenmaal iemand die vind als iets goed is je er niet teveel aan moet veranderen maar ik besef mij ook dat jullie toe waren aan iets nieuws om de website beter draaiende te houden.

 

Verder hoop ik dat het forum weer gaat leven..

Groet van een nostalgische gebruiker ?

 

Bedankt voor je positieve reactie en fijn om te horen dat je ook je routevoortgang weer gaat delen! Ten aanzien van de naam van het forum: we zullen dit bespreken!

 

Anders suggesties zijn uiteraard welkom!

 

Groet,

Etienne

Link to comment
Share on other sites

Goed om te zien dat er weer een forum is, lijkt mij een erg goede toevoeging naast de clubs. De nieuwe layout is ook stukken beter! Na alle veranderingen ben ik een beetje gaan prutsen met een club, maar omdat ik er initieel nog niks mee wilde doen heb ik er een privé club van gemaakt. Alleen nu zie ik geen optie om er alsnog een openbare club van te maken. Zie ik die optie over het hoofd? Of is dit gewoon niet mogelijk?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 13-3-2020 om 11:48, Sjef61 zei:

Dag Etienne,

 

Ik vind de huidige opzet van clubs een goede toevoeging aan deze site, zeker voor de content maker.

Dit  is dit een simpele manier om al  je content en voortgang onder de leden te brengen. Alles netjes geordend en bij elkaar.

Echter, voor de overige leden die even iets kwijt willen is dit minder geschikt en kan tot vervuiling lijden of een weerstand oproepen om iets te plaatsen.

 

Ik heb nog een klein puntje betreffende de blogs aangemaakt  in mijn  Club waar ik tegen aan loop. Al ik een blog update met nieuwe informatie/foto's dan worden deze aanpassing niet gemeld in  'All Activity'  Hierdoor mis ik,  en andere leden denk ik ook, veel informatie als een blog wordt aangepast en dat is jammer.  Blijkbaar moet je dus voor elke aanpassing in je blog eigenlijk weer een nieuwe blog aanmaken om je leden te bereiken of alles zetten op 'volgen' ? Is dit aan te passen of is er een eenvoudige optie hiervoor??   Want om voor elk wisse wasje een blog te maken is ook niet handig of overzichtelijk. En leden klikken veelal de optie 'volgen' niet aan. Misschien is het ook iets om wat zaken uit te zetten in de 'All Activity' overzicht  zoals profiel foto updates e.d. Maakt het ook niet overzichtelijk. Zover mijn punten

 

Sjef.

Goed verwoord Sjef. Hier hadden we het in een andere topic over.

Ik weet niet hoe je het in moet regelen, maar het kunnen volgen van je 'eigen' clubs is van grote waarde. Dat was de kracht van het oude Treinpunt.nl. 

En mogelijk is het bij de topics toe te voegen dat je met één klik op een icoon naar de laatst toegevoegde topic kunt. Misschien is dit ook iets voor de clubs.

 

Mooi dat je het oppakt Etienne!

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

De club bevalt tot nu toe prima, de blog feature is erg handig voor voortgang updates. De nieuwe layout werkt ook prettig, ook in de browser op mijn mobiel werkt alles erg goed, dat kan je lang niet van elke website zeggen.
Ook het donkere thema vind ik persoonlijk heel prettig, lekker rustig op de ogen ?

 

Over de blogs heb ik wel een puntje:

Als ik een blogpost maak die ik in de toekomst wil publiceren dan kan ik zelf deze blogpost ook nergens meer terugvinden. Ik zou het wel fijn vinden als club-beheerders een toekomstige blogpost nog ergens kunnen terugvinden, zodat er nog eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden. Ik heb gelukkig nog een url naar de blogpost, maar dat is niet heel handig.

 

Is het mogelijk dat jullie ongepubliceerde blogpost zichtbaar maken voor het club beheer?

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Michael1234 said:

Over de blogs heb ik wel een puntje:

Als ik een blogpost maak die ik in de toekomst wil publiceren dan kan ik zelf deze blogpost ook nergens meer terugvinden. Ik zou het wel fijn vinden als club-beheerders een toekomstige blogpost nog ergens kunnen terugvinden, zodat er nog eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden. Ik heb gelukkig nog een url naar de blogpost, maar dat is niet heel handig.

 

Is het mogelijk dat jullie ongepubliceerde blogpost zichtbaar maken voor het club beheer?

 

Dat is al een bekend punt. Zo was ik ook een blog kwijtgeraakt die vanzelf weer tevoorschijn kwam op mijn ingestelde toekomstige  publicatie datum...LOL

 

Link to comment
Share on other sites

Goed dat het bekend is, ik had al gezien dat er wijzigingen komen aan de clubs, dus hopelijk nemen ze dit dan mee en kan ik voor nu niks anders doen dan afwachten.

Deze quote is trouwens nog in het lichte thema, ondanks dat ik het donkere thema heb ingeschakeld, puntje om te verbeteren ?

Edited by Michael1234
Link to comment
Share on other sites

@Michael1234

 

Ik zelf ben ook tevreden over de blog/club opzet voor content makers.

En hopelijk worden die kleine nu bekende onhebbelijk heden aangepast.

Ik heb er wel vertrouwen in.....

 

Haha, Ja alleen jou berichtje. How come ? 

Edited by Sjef61
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, Michael1234 zei:

Is het mogelijk dat jullie ongepubliceerde blogpost zichtbaar maken voor het club beheer?

 

 

Zeker. Ik heb alleen zojuist met mijn testaccount een blog gemaakt en in de toekomst gepland voor publicatie. Als ik dan naar het overzicht van de blogs ga in de betreffende club, krijgt deze netjes een kleurtje en kan ik gewoon bij de blog. Maar misschien begrijp ik niet goed wat je bedoelt. 

 

Ps; dat het citaat niet helemaal lekker werkt in combinatie met de dark modus geef ik door aan de auteur van het thema. Dank voor je melding.

 

Overigens heb ik zojuist ook aangepast dat de clubs niet allemaal worden weergegeven onder het profiel bij elk bericht. Het maakt berichten ontzettend lang. Dat is dus aangepast. Was een persoonlijk punt van ergernis ?

 

Groet,

Etienne

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dit ook even geprobeerd, als ik inderdaad zelf een blogpost aanmaak en die in de toekomst laat publiceren dan kan ik de post zien. De blogpost die ik niet kan zien is echter niet door mij aangemaakt, maar door @HSL, zou dat wellicht het probleem zijn? De Auteur kan dus de blogpost wel zien, maar andere club-beheerders lijken die dan niet te kunnen zien.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Michael1234 said:

Ik heb dit ook even geprobeerd, als ik inderdaad zelf een blogpost aanmaak en die in de toekomst laat publiceren dan kan ik de post zien. De blogpost die ik niet kan zien is echter niet door mij aangemaakt, maar door @HSL, zou dat wellicht het probleem zijn? De Auteur kan dus de blogpost wel zien, maar andere club-beheerders lijken die dan niet te kunnen zien.

Dat denk ik ja. Alleen de Admin dus blijkbaar...

 

Link to comment
Share on other sites

11 uren geleden, Michael1234 zei:

Ik heb dit ook even geprobeerd, als ik inderdaad zelf een blogpost aanmaak en die in de toekomst laat publiceren dan kan ik de post zien. De blogpost die ik niet kan zien is echter niet door mij aangemaakt, maar door @HSL, zou dat wellicht het probleem zijn? De Auteur kan dus de blogpost wel zien, maar andere club-beheerders lijken die dan niet te kunnen zien.

Ik heb alles gedaan wat mogelijk is in de software, maar deze functie zit er gewoon niet. Het inzien van blogs die in de toekomst zijn geplaatst zijn alleen door jezelf te zien. Ik zal het als feature meegeven aan de ontwikkelaars van de software. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy