Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Problemen met installatie starterspakket


Ibrahim Asilsoy

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
29 minuten geleden, Ibrahim Asilsoy zei:

Goedenmiddag,  ik ben hier voor mijn zoontje.

Ik heb zojuist de sng aangeschaft alleen vraag ik me nu af hoe verder?

Kan mijn zoontje straks met alleen de aanschaf van de sng voor 18,50€ gaan spelen?

 

 

Dag Ibrahim,

 

Dit is een op zich staand simulatie spel. Deze game heeft geen relatie met TS2020.

De SNG van Christrains is bedoeld voor TS2020 alleen. Er mee rijden kan in een vrije  scenario of in een scenario met de SNG als spelerstrein.

Dus met een Bestaand scenario of zelf een scenario maken met deze trein.

Als je vragen hebt over TS2020 of  de SNG  of over  scenario's in het algemeen dan  kan je die vragen stellen in het Forum

 

Sjef61

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jongens ik heb vandaag de starterspakket en sng aangeschaft.

Alleen ik krijg het maar niet geïnstalleerd via steam.  Kan iemand mij hierin verder mee helpen. 

Ik heb een zoontje die heel erg gek je van treinen wilde het voor hem installeren, maar is mij niet gelukt. Wij wonen in Amersfoort misschien is er iemand die in de buurt woont en ons kan helpen.

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Etienne.

Ik heb alles gedownload.

En naar Steam Ge upload maar als ik het desbetreffende spel wil openen komt alleen de beschrijving van de lok of de nummers van de bakken in zicht.

en kan ik het spel niet spelen wat ik wel jammer vind voor dat geld ik denk wel dat ik wat verkeerd doe maar de vraag is wat .

Het is een beetje ergerlijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
34 minuten geleden, scania zei:

Hallo Etienne.

Ik heb alles gedownload.

En naar Steam Ge upload maar als ik het desbetreffende spel wil openen komt alleen de beschrijving van de lok of de nummers van de bakken in zicht.

en kan ik het spel niet spelen wat ik wel jammer vind voor dat geld ik denk wel dat ik wat verkeerd doe maar de vraag is wat .

Het is een beetje ergerlijk.

Ik weet niet precies wat je gedaan hebt.

Kan je een schermafdruk maken van wat je ziet als je opstart?

Je start TS2020 op middels Steam neem ik aan.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi,

Als je steam opstart, kun je bibliotheek zien

Klik hier op je ziet nu bv ts 2020 een pictogram.

Klik hier op je kunt nu er voor kiezen om Ts 2020 te starten in 32bit of 64 bits.

Start in 64 bits

Nu gaat ts 2020 opstarten dit duurt een tijd.

Na een tijd zie je een kies scherm .

Kies de linker picto.

Je moet wel de sng in het rijtje van alle treinen die je hebt zien.

Om het starters pakket te zien , moet je waarschijnlijk bij de scenario s kijken.

TS 2020 route editor start nu op.

 

 

nr 1.jpg

nr 2.jpg

nr 3.jpg

nr 4.jpg

nr 5.jpg

nr 6.jpg

nr 7.jpg

nr 8.jpg

nr 9.jpg

nr 10.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 8-7-2020 om 21:00, scania zei:

Hallo Etienne.

Ik heb alles gedownload.

En naar Steam Ge upload maar als ik het desbetreffende spel wil openen komt alleen de beschrijving van de lok of de nummers van de bakken in zicht.

en kan ik het spel niet spelen wat ik wel jammer vind voor dat geld ik denk wel dat ik wat verkeerd doe maar de vraag is wat .

Het is een beetje ergerlijk.

 

Beste Scania,

 

Wat je apart installeert op je computer aan materiaal zoals NS Treinen of freeware routes ed. gaan niet naar  Steam maar wordt rechtstreeks geïnstalleerd  op je harde schijf in dezelfde map als waar je Steam aankopen staan.

Als voorbeeld

afbeelding.png

 

Als je TS2020 opstart in Steam wordt deze gestart vanaf je harde schijf daar waar je in Steam hebt opgegeven waar deze geïnstalleerd is op je harde schijf.

Weet je zeker dat je jou treinen/ routes in juiste harde schijf en map installeert?

 

Verder als je TS2020 al hebt en daarna nog eens het Nederlandse Starters pakket er opzet dan heb je TS2020 er dus 2x opstaan.

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even een vraag tussendoor waar ik persoonlijk geen belang bij heb maar toch; het Nederlands Starterspack waar het hier om gaat word dat up-to-date gehouden?

En dan heb ik het bijv. over de NS 6400 waar kort geleden een update voor is geweest, ofwel zit dit nu ook in het pakket voor de laatste gebruiker?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 30-7-2020 om 17:37, trainsxp zei:

Even een vraag tussendoor waar ik persoonlijk geen belang bij heb maar toch; het Nederlands Starterspack waar het hier om gaat word dat up-to-date gehouden?

En dan heb ik het bijv. over de NS 6400 waar kort geleden een update voor is geweest, ofwel zit dit nu ook in het pakket voor de laatste gebruiker?


Het stareterspakket is een bundel van meerdere, losse producten. Iedereen die het starterspakket koopt krijgt komt dus ook in de lijst met klanten die een update krijgen zodra die voor één van de starterspakket-treinen uitkomt.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy