Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Train Simulator 2021 announced!


etienne123

Recommended Posts

Train Simulator 2021 is coming to Steam 17th September with new Steam Workshop functionality and our brand-new route West Coast Main Line South: London Euston – Birmingham in the Deluxe Edition!

 

Train Simulator 2021 puts you in control of iconic loco’s such as the BR Class 68, DB BR 648, EMD F7 as you deliver passengers and freight to their destinations with a packed timetable of real-world services and scenarios across incredible locations in Norddeutsche-Bahn, Clinchfield Railroad and Fife Circle Line. The Deluxe Edition of Train Simulator will also include our brand-new route, West Coast Main Line South: London Euston – Birmingham which features Avanti for the first time in Train Simulator with their BR Class 390 Pendolino in Avanti West Coast Livery! 

 

Also, with Train Simulator 2021 we have introduced an improved Steam Workshop which will provide easy access to thousands of community creations. Expand on your routes and locos by selecting user created scenarios on Steam Workshop without ever leaving Train Simulator! 

Find out more about the three routes featured in Train Simulator 2021, and the additional West Coast Mainline South that comes with the Deluxe Edition...

 

Source: https://rail-sim.de/forum/thread/34388-train-simulator-2021-angekündigt/

Link to comment
Share on other sites

18 minuten geleden, Job Peeters zei:

veranderd er eigenlijk iets aan de editor voor routebouwers?

RE=Route Editor. ?

SE=Senario Editor

Zover ik heb gelezen niet. Misschien wat kleine dingen onder de  motorkap.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nou wat ik uit deze DTG news pagina kan opmaken zou TS2021 17 september uitkomen.
Lees aldaar meer over en laat eventueel weten wat je ervan denkt als je dat zo leest.
Het zou iig betekenen dat dit morgen (donderdag) een feit kan zijn. ?

 

Ps. de luxe editie is voorlopig niet aan mij besteed, ik wacht wel een korting sale af, maar dat terzijde. ?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Mm, Het is weer net als vorig jaar en het jaar  daarvoor.

Aanmoedigen om meer/weer  te kopen.

Het is jammer dat er al jaren niets meer wordt gedaan aan de RE en SE interface om deze wat gebruikers vriendelijker te maken of te voorzien van nieuwe tools of betere tools.

Je kan merken dat alles is gericht op TSW2 na het fiasco van TSW

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Clinchfield Railroad is een van de mooiere routes, en het materieel ziet er top en realistisch uit, dus die uitbreiding is wel leuk.

Verder is het vooral meer generieke, moderne troep en veel dezelfde assets voor een hoge prijs waarvan ik persoonlijk niet echt snap dat mensen hem blijven betalen. Ik mag hopen dat de nieuwe routes wel beter zijn als Frankfurt - Koblenz want die route was echt BAR slecht met zijn niet werkende seinen, slecht gelegd spoor etc.. En helaas blijven verbeteringen voor de route/scenariobouwers wederom uit, zoals Sjef al zegt.

 

Ik heb overigens niet het idee dat TSW2 wel een succes wordt...

Link to comment
Share on other sites

36 minuten geleden, Sjef61 zei:

Het is jammer dat er al jaren niets meer wordt gedaan aan de RE en SE interface om deze wat gebruikers vriendelijker te maken of te voorzien van nieuwe tools of betere tools.

Idd Sjef, over de core lees je niets en voorgaande jaren vrijwel niet anders was, het enigste verschil is het startscherm met Train Simulator 2021 erop en ruim 3 maanden op vooruit lopen voor dit zover is.

Er word wel groots uitgepakt over de 3 Addons wat dit keer "the Deluxe Edition" gaat heten en veranderd is vergeleken met eerdere versies. ?

Afijn het is niet anders en zoals je zegt is het alleen om € te doen waar het om draait bij DTG

Link to comment
Share on other sites

laten ze dan het afgelopen jaar wat aan de core hebben gedaan wat betreft dezelfde "Out of memory dump" die je bij elk wisse wasje krijgt.
neem als voorbeeld dit, bedacht gisterenavond ineens waarom zou ik de scenery kwaliteit bij het bouwen op 1 na de hoogste stand zetten waar die meestal op staat.
Dus deze setting maar eens op de laagste stand gezet, al was het bijv. maar om ram te besparen en de PC daar iets rustiger van word, toen geschiede het wonder; "een memory dump" en dacht nog maar eens proberen, en ja hoor weer een dump wat dus totaal niets met memory te maken heeft.
Afijn de schuif weer op de oude stand gezet (op 1 na de hoogste) en kan weer vrolijk bouwen.

 

Of een regel uit de memoriy dump met iets als "probeer het in de 64 bit nog eens, maar verdraait daar speel ik al in. ?

Kortom hang die memory pop-up maar in de wilgen, en zoals eerder ergens gezegd nergens op slaat als je die krijgt en gewoon een ander soort fout is.

Kortom daar hadden ze beter iets mee kunnen doen.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is een goed punt.

Ik speel en test alles op vol. Dan gaat het wel goed. Wel regelmatig de cashe geheugen wissen.

En ja, die fout berichten slaan kant nog wal.

 

Verder heb ik een groot probleem met mijn eigen route gemaakt in 32 bits die daar prima in werkte maar nu in 64 bits altijd op dezelfde plek een wazige dump geeft.

Krijg het er niet uit. Ook niet als ik de desbetreffende tegels wis of leegmaak.

Ik vraag mij af hoe ze die 64 bits core in elkaar hebben gefrut en in hoeverre het echjt 64 bits is en wat 64bits emulatie is.....

 

Link to comment
Share on other sites

Temp dump is gewoon een verzamelkreet voor vanalles wat fout gaat. Bestanden niet juist inlezen, of even niet meteen kunnen bereiken, dat soort zaken... Ik was een recht stuk spoor aan een gebogen stuk aan het koppelen en continu tempdump, zelfs met lege cache en alles. Vervolgens de boog weg gehaald, rechte stuk gelegd en bocht erop aangesloten en dat meteen goed. TS is gewoon af en toe instabiel, of heeft last van een humeurtje of wat dan ook.. Tijdens het rijden heb ik er trouwens nooit last van, alleen bij bouwen.

Link to comment
Share on other sites

Ja dame en heer, zo ervaar ik het soms  ook bij het bouwen.

Even terug weer een wel heel vreemde out memory dump gehad na het bouwen met de gedachte hoe is het mogelijk.

Alles liep zoals het hoort t/m spel beëindigen.

Dus opslaan -> Esc gedrukt -> beëindigen -> ja ->  hoofd menu -> spel beëindigen, toen ik daar op geklikt had kwam de out memory dump.

Nou dat had voor mij niet gehoeven, het spel was immers al afgesloten! ?

Link to comment
Share on other sites

zeker Sjef, jou Engels is beter dan de mijne ofwel je zou mijn waarneming eens kunnen voorleggen bij DTG support  en kijken als je antwoord terug krijgt wat ze hier op verzinnen c.q. te zeggen hebben. ?

Het is toch te gek voor woorden dat zoiets gebeurd.

Heb dit werkelijk zo ervaren en is echt niet uit de duim gezogen of zo!

Link to comment
Share on other sites

Nou TS2012 is een feit, maar als de 12.5 MB aan data alles is voor een 2021 core update kan dit weinig omhanden hebben.
Mja had ook niet anders verwacht, een hoop bombarie rond de drie addons maar aan de core werken hebben ze links laten liggen.

 

 

update 2021.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy