Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Thalys PBKA Elena repaints werkt niet lekker


Tobiasggg1699

Question

hoi allemaal,

 

ik heb een probleem met de repaintpack van Elena: https://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/1522-thalys-und-tgv-402-final-version/

ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.

 

weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Tobias

Afbeelding1.png.255d501042f298f398a086240fba9ac1.pngAfbeelding3.png.27f4d78d98117411214288658871cef3.png2048026088_Screenshot_LGVRhne-AlpesMditerrane-LyontoMarseille_45.75903-4.86032_15-00-05.thumb.jpg.c1f32b1bf60fc319cfda259b75bb98d3.jpg

 

PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen. 

 

en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Dat is gelukt maar dan zit je met een zwevende ruiten wisser.

afbeelding.png

 

 

Wat je moet doen om te laten werken is;

TGV_Duplex_Carmillion_PowerCar.GeoPcDx plaatsen en deze hernoemen naar TGV_Duplex_PowerCar.GeoPcDx

 

Dan werkt het wel

Helaas kan ik dat niet testen. daar ik die TGV_Duplex_Carmillion_PowerCar.GeoPcDx  niet heb.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

hoi allemaal,

 

ik ben er nog steeds mee bezig om de powercars van de LGVMedsouth repaints werkend te krijgen, maar ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar. ik ben al wel een heel klein stukje verder: als ik de Geo van de TGV-Duplex neem krijg ik een missing texture over de powercars, maar pak ik de geo van de TGV-Duplex-Carmillion, dan is er geen motorwagen meer zichtbaar.

 

weet iemand wat ik hier aan kan doen? want ik wil heel graag alle Thalys varianten op mijn train simulator

 

groetjes,

Tobiasg169 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hier https://simtogether.com/forums/topic/386-thalys-reskin/#comment-1802 antwoordde je nog dat het niet werkte en nu kom je zelf met de vraag over de Thalys.

Is deze weer anders t.o.v. het andere topic?

 

Trouwens bij Dutchsims is er ook al uitvoerig over gesproken wat niet tot het gewenste effect leidde,

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dit is inderdaad terugkomend op mijn topic bij dutchsims, maar bij mij gaat het nog een beetje gekker: ik heb gewoon helemaal geen motorwagens staan.702050039_Screenshot_LGVRhne-AlpesMditerrane-LyontoMarseille_45.75903-4.86032_15-00-05.thumb.jpg.ad9256a8691bbfcdb5c79a03a6d18993.jpg

op dutchsims leidde inderdaad niet tot het gewenste effect, maar ik hoopte dat hier iemand ook met dit zelfde probleem zat en het wel opgelost had.

 

maar aan de lange stilte zo te zien niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Thalys_PBKA_A.xml.txt

 

hier is het .bin bestand naar een txt dan kan je het zelf lezen.

<GeometryID d:type="cDeltaString">DTG\LGVMedSouth\RailVehicles\Electric\SNCF Thalys\PowerCar\Thalys NewLook\[00]TGV_Duplex_PowerCar</GeometryID>

Edited by Tobiasggg1699
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, alleen de GEO zoals in de PDF

Die Repaint BIN file roept zelf de overige BIN files op uit, de map 

DTG\LGVMedSouth\RailVehicles\Electric\TGV_Duplex\PowerCar\

 

Zoals ik het zie zou het  gewoon moeten werken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tobias.

Er moet in DTG>LGV MedSouth de LGVMedSouthAssets.ap zitten.

Open deze met 7zip en (uitpakken hier) dus in die map van bovenstaande.

Ga zoals het PDF zegt stap voor stap te werk met kopiëren.

Draai dat PDF bestand voor het gemak uit zodat je dit af kan strepen wat je hebt gedaan.

Volgens mij zou het dan moeten werken bij jou, Succes.

Bert.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 minuten geleden, Bert zei:

Tobias.

Er moet in DTG>LGV MedSouth de LGVMedSouthAssets.ap zitten.

-.....

Bert.

Dat is het probleem niet Bert.

De bestanden zijn al uitgepakt.

De GEO file staat ook al in de juiste map.

Ik ben bang dat de versie hij wil aanpassen niet compatible is met de repaint versie

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 minuten geleden, Sjef61 zei:

Dat is het probleem niet Bert.

De bestanden zijn al uitgepakt.

De GEO file staat ook al in de juiste map.

Ik ben bang dat de versie hij wil aanpassen niet compatible is met de repaint versie

 

Ja dan houd het op he, zoals ik het beschrijf werkt het bij mij , dus wie het weet mag het zeggen, bedankt Sjef voor je feedback.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb exact hetzelfde probleem als Tobias. 

 

Ik zou ook erg graag een screenshot van Bert willen zien waaruit blijkt dat de Thalys PBKA motorrijtuigen bij hem het wel doen (kan dat Bert?)

 

(dus niet alleen een screenshot van de mappen, die kloppen wel, het gaat natuurlijk om dat de trein in het spel te zien is).

Enige wat ik me nog kan voorstellen is dat Bert de LGV Medsouth mogelijk heeft gekocht voordat de kop door DTG is vernieuwd.

Dat is namelijk ook de reden dat een andere repaint het niet doet... Ik heb hem zelf namelijk wel pas in 2019 gekocht, geldt dat ook voor jou Tobias?

David

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy