Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Het bouwen van een nostalgie route (fictief)


patrickwit93

Recommended Posts

8 uren geleden, Sjef61 zei:

 Eenmaal aangevinkt en gebruikt deze niet meer uitvinken

Dat vergeet je nu nooit meer?

Inderdaad Haha, het valt nog redelijk mee dus kom er wel weer bovenop.

 

1 ding weet ik wel de gebruiksvriendelijkheid is ver te zoekn

Link to comment
Share on other sites

Er zijn al langere tijd 'klachten' over de editor maar DTG doet er niets mee, en betwijfel ook of dit nog gaat gebeuren. Maar als je er eenmaal aan bent gewend is het zo erg niet. Gewoon nadenken voordat je wat doet, en vaak genoeg F2 en enter duwen (opslaan ? )

Edited by EsméevR
Link to comment
Share on other sites

Dat klopt Patrick

Dat is iets waar we al jaren over klagen, betere en gebruikersvriendelijker interfaces. Maarja, zolang die Duivenstaarten alleen maar druk zijn met geld binnen harken i.p.v. luisteren naar gebruikers blijven we hier mee zitten.

Link to comment
Share on other sites

Patrick, maak je wel eens een backup van je route?, zo niet dan zou ik daar maar eens mee beginnen mocht je onverhoopt de hele route kwijtraken, bijv door een crash.

Zo ja, zet dan het RouteProperties.xml uit een backup terug, daar worden de zeg maar aangevinkte objecten enz. in weggeschreven.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Thanks voor de tip die neem ik mee.


Vanavond maar weer even lekker bouwen en me fout recht zetten 

 

toch wel appart van de bomen nog maar geen ramp kan altijd de enkele bomen gebruiken misschien ook wel beter

Edited by patrickwit93
Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, Sjef61 zei:

 Eenmaal aangevinkt en gebruikt deze niet meer uitvinken

Nou je kunt rustig wat uitvinken wat je toch weinig gebruikt om meer overzicht in de editor lijst te krijgen.

Maar dan uitsluitend de tweede vink, (zie knipsel) hierbij gaan de objecten enz. uit je lijst en blijven de geplaatste objecten aanwezig in de route. ?

 

vinken1.jpg.6e91349487257853cc881de057b83623.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oja, als je dit wil gaan doen maak dan even een kladje welke provider (eventueel product zoals bij GM waarbij je alles afzonderlijk moet aanvinken) is uitgevinkt.

Want wil je bijv. na een maand, in dit geval Frison, weer een object plaatsen dan weet je niet meer wat uitgevinkt stond, zeker bij meerdere providers.

Link to comment
Share on other sites

Die melkflessen heb je omdat je een paar dingen hebt uitgevinkt.

Als je nog er achterkomt wat je hebt uitgevinkt en dat weer aanvinkt zijn de flessen ook weer weg

 

Je kan dat ook alles terug vinden inde 

RouteProperties.xml Bestand

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Zoals ik eerder al melde kun je dubbelklikken op zo'n karnemelk fles om rechts te kunnen zien wat het was!

Dan komt er bijv. blabla.xml voor de dag, ga dan naar de Assets map en zoek op blabla.bin

nu kun je zien bij welke provider dat vandaan komt en moet je dus in de lijst aanvinken, een kind kan de was doen.

Link to comment
Share on other sites

Je had een overzicht met alle mogelijke leveranciers.

Had je die nu allemaal aangevinkt?

image.png

 

Ik weet niet of het nog wat uithaalt als je TS tools er op los laat.

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy