Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Het bouwen van een nostalgie route (fictief)


patrickwit93

Recommended Posts

1 minuut geleden, patrickwit93 zei:

heb enkel de verdachte aangevinkt. kan ze wel voor de gein allemaal aanvinken.

TS tools voor zover ik die erop los liet gaf die aan dat ik inderdaad wat miste maar die onderdelen zijn geen melk flessen?

Ai AI..

Ja, dan wordt het melkflessen opruimen ben ik bang

 

Link to comment
Share on other sites

10 uren geleden, patrickwit93 zei:

heb enkel de verdachte aangevinkt. kan ze wel voor de gein allemaal aanvinken.

TS tools voor zover ik die erop los liet gaf die aan dat ik inderdaad wat miste maar die onderdelen zijn geen melk flessen?

 

Vergeet niet dat objecten komende uit zg. .AP bestanden sowieso als missend worden gegeven met TS_Tools want die kan hij niet lezen.

Ofwel je krijgt ook geen flessen want die zijn aanwezig, denk dan bijv. aan objecten uit \RailWorks\Assets\DTG\Academy\.... wat een AP bestand is.

Link to comment
Share on other sites

10 uren geleden, patrickwit93 zei:

vind het overigens ook een onwijs onstabiel programma heb met regelmaat een foutmelding.

 

Jep, daarom mijn tip over F2+enter. Op de meeste onlogische momenten kan je een crash krijgen. Maar DTG wilt dit allemaal niet meer oplossen, en een andere optie als TS is er niet echt. Trainz editor werd ik in ieder geval echt horendol van.

Link to comment
Share on other sites

Patrick, pak anders je route zover klaar eens in met bijv. .zip en upload hem naar OneDrive of zo, PM dan een downloadlink naar ons?

Dan kunnen wij (ik) eens kijken wat we zoal kunnen doen en of er fouten inzitten. ?

 

We kunnen pagina's vol een discussie voeren maar komen er zo niet echt uit.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

ondertussen was ik er klaar mee en dacht ik gisteravond.. 

Ik weet nu welke assets ik wil, wat ik niet moet vergeten en waar ik op moet letten.

Dus met deze ervaring opnieuw begonnen en nu 4 uurtjes verder is er weer een leuk resultaat.

 

Iemand nog een manier om de berg snel gevuld te krijgen met bomen, me vinger doet helemaal zeer  van het klikken.

old german railroad 3.png

old german railroad 2.png

old german railroad 1.png

Edited by patrickwit93
Link to comment
Share on other sites

Quote

Iemand nog een manier om de berg snel gevuld te krijgen met bomen, me vinger doet helemaal zeer  van het klikken.

Ja, als het goed is staan er 2 zg. assets blok in je lijst, een ervan kun je groter maken en heb je een flinke oppervlakte aan bomen/stuiken enz.

Per blok kun je max 2 verschilde bomen/struiken plaatsen

Zie plaatje van zo'n Asset Block die max. 1 x 1 km groot kunt maken:

 

435163716_assetsblock.thumb.jpg.fffea0a94338df4e5335d5d9e5513c6b.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy