Jump to content
  • 0

graphic settings in TS2021


Rob_zeeland

Question

De game stotterd best erg op mijn PC's en zou dan ook eens graag weten hoe dit bij een ander is.

 

mijn specs zijn:

 

dual Xeon E5-2695 v2 

64GB DDR3 @ 1866Mhz

M.2 PCI-E SSD

GTX 1650 4GB

 

Heeft iemand de ideale settings eventueel.. heb al regelmatig op youtube op gezocht maar dan kom ik ook niet verder. ik heb onlangs wel de ssd geupdate van een sata naar m.2.. dat geeft wel enig effect.

 

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
10 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ik zelf heb hem zo ingesteld.

Ik heb een RTX 2080 8Gig

Deze draait alles met alles op vol.

Maar TS2021 stottert soms. Dat zit hem in het laden van de assets.

 

afbeelding.png

OK..ga toch eens zien voor een andere gtx..maar erg bedankt voor uw snelle reactie!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ok, dit zou volgens mij goed moeten zijn.

Anders ga je wellicht dingen missen.

Misschien toch 2Gig extra geheugen?

 

grafisch geheugen? system ram is al 64GB. 6GB grafisch dan zou ik een gtx 1060 of zo nodig hebben.. het zou fijn zijn als TS2021 wat meer cpu zou gebruiken. Ik heb overkill CPU's maar het spel vraagt daar niet veel van..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 29-10-2020 om 21:35, Sjef61 zei:

Ik hoor het wel.

Anders zou ik het ook niet weten.

De PC configuratie is prima verder

 

Ik heb de "bottleneck" gevonden.. Ik heb 2 systemen 1 is met Xeon e5-2678 v3 met GTX 1050TI en 32GB DDR4 geheugen en andere is met dual Xeon e5-2695 v2 met GTX 1650 en 64GB DDR3 geheugen. 

 

op de PC met DDR4 draait het redelijk tot gewoon goed en op het systeem met DDR3 totaal niet.

 

Nu heb ik bij de dual xeon pc het moederbord en geheugen gewisseld voor een i5 6500 met DDR4 16 GB en het werkt nu ook nagenoeg probleemloos met de GTX 1650.

 

dus de conclusie is denk ik toch echt het DDR3 geheugen. dit werkt gewoon toch een stukje langzamer dan DDR4 en dat merk ik in het rijden van de routes zoals de zuid/west Nederland en mijn eigen route.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy