Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Missende mappen


Jopio54

Question

Onder het mom van domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel;

Ik heb de Vechtdallijnen Beta 2 geïnstalleerd, maar als ik met TS-Tools controleer of ik alles bezit blijken er dingen te missen?

Zoals een complete map van DEVLOPER/PRODUCT, < let wel dit is geen schrijffout van mijn kant.

Wie weet waar ik die map kan vinden?

Bij voorbaat alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jopio54 & Sjef,

Het gaat hier vermoedelijk om zg. RWDecal bestanden en kunt negeren want die zijn nergens te halen tenzij de maker van de route ze had mee verpakt.

Dat was voorheen een utility programma voor RailWorks waarmee men snel en accuraat zogenaamde decals kan maken met behulp van gegevens uit Google Earth.

Daar heb je nu Google Overlay voor en is dat niet meer nodig.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Toch wel frapant dat ze in TS-Tools als missende assets tevoorschijn komen, en het gaat niet om 2 items, maar een hele rits items.

Maar bv een hele rij voor verschillende stations zoals Emmen Coevorden en nog een paarMissende Vechtdal.txt.

Ik heb er een txt file van gemaakt, buiten die devloper mis ik er nog wel wat, maar die zullen wel in updates zitten ofzo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, maar zoals gezegd kun je alle decals negeren waar je niets aan hebt en Koentje vergeten is ze te verwijderen, en dan blijven er 9 over.

Ze waren toen der tijd alleen van toepassing voor route bouwers om de route zo realistisch mogelijk te kunnen maken.

Heb 2 linken kunnen vinden en wel deze;

Dodowvogel: https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=8019
Swier Garst: https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=5411

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Okido Trains-xp, bedankt voor de moeite die je erin gestoken hebt en voor de linken.

Ik verzamel graag en zal ze daar ophalen en via TS-Tools proberen die devloper te verwijderen.

De term "Decals negeren waar je niets aan hebt", is voor een leek best moeilijk te begrijpen, want wanneer heb je er niets aan?

Nogmaals bedankt en voor het begrip, dat het best wel moeilijk is voor sommigen om de (Volgens TS-Tools) benodigde assets te vinden.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy