Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

MyRailDreams


Marc D.

Recommended Posts

Na anderhalf jaar de strijdbijl maar eens opgeborgen te hebben heb ik me hier uiteindelijk eens geregistreerd om al dat moois van andere ontwikkelaars te kunnen downloaden en te bekijken. Echt actief zal ik niet meer worden op de forums want daar gaat soms zoveel energie aan verloren wat ik beter aan andere dingen kan besteden.

 

Zojuist heb ik mijn eerste upload ook op deze website geplaatst omdat de downloadsectie hier wat overzichtelijker is. Begonnen ben ik met een volledig gereviseerde versie van de Plan E's. Wanneer beschikbaar vind je in de handleiding de verbeteringen ten opzichte van de oude versie.

 

Langzaam aan ben ik bezig om mijn content te updaten waarbij er niets meer met andere mappen gedeeld hoeft te worden en alles overzichtelijk in één map zit. Ook het nog niet eerder uitgebrachte en nieuwe materieel en objecten worden, of zijn al, aangepast en zullen te zijner tijd in de downloadsecties of forumtopics verschijnen.

 

Dus nu eerst de Plan E en later op de dag Plan.... 

  • Like 7
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Marc, welkom terug!

 

Ik heb je gemist en ik ben blij dat je weer deel wil uit maken van dit bijzondere forum waar warmhartige hobbyisten elkaar willen helpen en ondersteunen, elkaars meningen respecteren, en elkaar als gelijkwaardige zien ongeacht leeftijd, rang en stand. 

Jij bent met je talent toch een van de bouwers die me een aantal jaren geleden hebben 'verleid' om met mijn virtuele modelbaan, want zo noem ik het maar, te starten.

Zoals jij je Rail Dreams hebt, heb ik die ook. En met mij vele van onze Forumleden. We hebben allemaal een deel van het spoorwegwezen wat ons specifiek aanspreekt.

Train Simulator is daar de grote gemene deler in. Onze hobby.

 

Uit de grond van mijn hart: Welkom terug.

Sikkenbaas

 

 

WelkomTerugMarc.jpg

WelkomTerugMarc2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hallo Marc, 

 

 

 

Ik ben hier erg blij mee. Ik probeerde je te bereiken op een of andere manier. Niet alleen vanwege hobby zocht ik naar je,

maar ook als collega vanuit ons vak als buschauffeur / touringcarchauffeur.

 

Ik PM je van de week wel inzake de bus

Link to comment
Share on other sites

Hallo MarcD,

 

Wat fijn om jou hier weer te zien. 

 

Wat hebben we jouw creaties gemist! Ik hoop dat je een fijn verblijf zult hebben op ST!

 

Is het misschien een idee dat je een "club" aanmaakt waar je al jouw ontwikkelingen in kan zetten? 
Ik heb namelijk het idee dat jouw projecten erg populair zijn.

 

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Marc D. zei:

Dan verwacht ik zeker wat nieuwe screens met de zojuist geuploade NS Plan U die zeker niet zou misstaan in jouw route ?.

NS Plan U v1.0.jpg

 

Wat denk jij dan Marc? ?

 

Een aantal jaar geleden was ik gestart met bouwen van mijn route omdat ik wist dat jij de Plan U in ontwikkeling had.

Toen jij jouw 2400 beschikbaar stelde kon ik een stukje jeugd terug bouwen, en als je Plan U zijn slagen maakt dan heb ik ook mijn Rail Dreams gerealiseerd.

Dus 'stay tuned' voor de screenshots van je werk!

 

 

WelkomTerugMarc3.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
19 minuten geleden, verbo622 zei:

MarcD,

 

misschien wat laat maar uit blijk van waardering, wil ik jouw toch bedanken voor die prachtige Plan U.

 

nu zag ik hier boven de 2400 op een plaatje, is die nog ergens te downloaden.

Voorlopig nog niet. Als die er komt zullen wij  of MarcD dat melden net als de Plan U.. Rustig afwachten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy