Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

MyRailDreams


Marc D.

Recommended Posts

Prachtige updates, Marc! Ben er zeer tevreden mee. Is het wellicht toch mogelijk om in een toekomstige versie de 2454 van 2454 Crew terug te halen? Deze heeft namelijk meestal geen NS logo. Geen haast natuurlijk, gewoon een ideetje.

Screenshot_'t IJdammerland_-1.22837--0.09076_09-00-02.jpg

Edited by PerrydPelle
Link to comment
Share on other sites

Er staat een foutje in de handleiding van de Sik v.w.b. de bediening van de kraan, maar omdat er hier geen reacties op zijn gekomen ga ik er van uit dat de juiste toetsencombinatie al gevonden is. Voor de juiste bediening zijn de volgende toetsen nodig:

– v / Shift v = stijgen en dalen
– b / Shift b = draaien
– n / Shift n = uit- en inschuiven
m / Shift m = zakken en hijsen van de haak

 

Ook nog een kleine update voor de Kbs, zie Kbs topic.

 

Edited by Marc D.
foto in verkeerde topic
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ok Sjef en hou mij ten goede, maar scenario makers adviseer je om ze te verwijderen, en jij als scenario's tester voor goedkeuring doet het niet.

Kortom als een scenario maker er onbewust een oudje in verwerkt die jij dus ook nog hebt en vrijgeeft is het probleem geboren voor degene die het gebruikte oudje niet hebben.

En dan kun je wel zeggen ze kunnen altijd nog locoswappen ....., maar toch.

Link to comment
Share on other sites

Het zal niet de eerste keer of de laatste keer zijn dat er niet meer verkrijgbare rijdend materieel wordt gebruikt in scenario's.

 

Ik heb inderdaad meerdere assets mappen en content mappen die ik steeds hernoem zodat ik mijn eigen assets en content TS2021 mappen schoon hou.

Het kost wat meer schijfruimte maar wat kost dat tegenwoordig nog.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zo, zullen we nu dan weer terug ontopic gaan?

 

Ik heb de 2400 intussen uitvoerig getest en die is echt super, heel erg veel dank voor zo een mooi stukje freeware. Echt een enorme upgrade ten opzichte van de vorige versie. Het enige puntje dat ik merk is dat alles je vanuit niets meteen vol gas geeft met een 2- (of 3- of 4-) span het motorgeluid vervormd. Maar dan kan natuurlijk prima aan mijn PC en/of instellingen liggen, als iemand dat kan bevestigen dan graag. 

Link to comment
Share on other sites

Dan betreft het dus alleen NS 200 Sik Gl zwRd. Dit had ik ook al op de schone installatie op mijn nieuwe pc geconstateerd. NS 200 Sik kraan en NS 200 Sik kraan blueflash zijn de oude versies die nu NS 200 Sik Gl kraan zwBl en NS 200 Sik Gl kraan zwRd genoemd zijn.

 

@Esmée, ik heb eigenlijk de 2400 niet in meerspanformatie getest ?. Dit ga ik zo dan maar eens doen. Maar zoals ik ook al vaker heb gezegd ben ik geen topper in de sound blueprints.

 

edit: Het geluid in meerspan klinkt idd wat vervormd en ik heb geen idee hoe dat te verbeteren. Daar moet dan maar door een soundprofi naar gekeken worden ?.

Edited by Marc D.
Link to comment
Share on other sites

16 uren geleden, Marc D. zei:

@Esmée, ik heb eigenlijk de 2400 niet in meerspanformatie getest ?. Dit ga ik zo dan maar eens doen. Maar zoals ik ook al vaker heb gezegd ben ik geen topper in de sound blueprints.

 

edit: Het geluid in meerspan klinkt idd wat vervormd en ik heb geen idee hoe dat te verbeteren. Daar moet dan maar door een soundprofi naar gekeken worden ?.

 

Ach, in de praktijk moet je toch met beleid rijden en niet met vol gas, dus het is niet storend verder, maar het is gewoon iets dat me opviel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy