Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Wijzigingen in het team per 26 januari


etienne123

Recommended Posts

Goedenavond,

 

Met dit bericht wil ik je informeren dat er een aantal wijzigingen plaatsvinden in het SimTogether Team.  

 

  • Helaas hebben @Don en @MarcoK1999 beiden aangegeven nog onvoldoende tijd te hebben om als moderator bij SimTogether verder te gaan. Daniel en Marco hebben veel vrije tijd in SimTogether gestoken.  Veel leden zijn op weg geholpen door Daniel en Marco de afgelopen jaren. Ik wil beiden dan ook ontzettend bedanken voor de tomeloze inzet. Gelukkig blijven zowel Daniel als Marco actief op SimTogether! 
     
  • @rjz222 wisselt van rol binnen SimTogether. Robert heeft het op dit moment erg druk met zijn werk en kiest er daarom voor om zich te richten op de motorkap van de website. Robert blijft dus gelukkig wel in het SimTogether, maar in een iets andere rol. 
     
  • Om de moderatie op te vangen, zullen @Sjef61en @Machinist.Mike zich richten op de website voor wat betreft de moderatie. Voor de Discord-moderatie gaan we op zoek naar nieuwe moderators. 
     
  • Ook goed nieuws! @Job Peeters is bereid gevonden het download-team te versterken. Job zal binnen de downloads ondersteuning bieden bij de nieuwe uploads. Job, veel succes in je het team! ?

 

Afsluitend wil ik Daniel en Marco nogmaals bedanken voor hun inzet en wens ik Job veel succes in zijn nieuwe rol! 

 

Met vriendelijke groet,

namens het team,

 

Etienne Ammerdorffer

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy