Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

WG - SBB Ram/ NS TEE diesel


MannkKraft

Question

Beste allen,

 

Ik kan hier niks vinden over de in December uitgebrachte SBB Ram/ NS TEE diesel door Wilbur Graphics (payware). (of moet niet goed gekeken hebben)

Ben even benieuwd wat de meningen en bevindingen hierover zijn.

 

Ik lees op Duitse fora dat de uitvoering nogal weg heeft van een MSTS model. Erg karig in de uitvoering dus en dat moet ik helaas bevestigen.

Jammer, ik had gehoopt dat Chris Trains dit model ten uitvoer zou brengen.

 

Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v2.0_52.15805-6.22588_14-39-59.jpg

Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v2.0_52.14494-6.19487_14-35-29.jpg

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

ok  misschien wat karig in uitvoering maar dit model mag zeker niet ontbreken in de ts2021-verzameling van de NS. Ook Belgische liefhebbers kunnen dit model zeer goed gebruiken want de TEE stond in de 70-ger jaren dikwijls in Brussel-Zuid waar ik het in mijn jonge jaren dikwijls gezien heb. Ik vond het altijd en mooie trein.Ik heb het in ieder geval aangeschaft. Bedankt Machinist-Mike want ik had het ook nog niet gevonden.

Luc

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mooi dat jullie nu ook de TEE hebben gevonden. Mag eigenlijk inderdaad niet ontbreken in de Trainsim verzameling.

 

Ik had hem overigens al vlak na kerst gekocht (zie bovenste foto's op traject Zutphen/ Winterswijk), maar zag tot nu toe op diverse fora geen melding ervan. Ook niet in DE.

Leek erop of men dit item gemist had, vandaar dat ik even benieuwd was of dit wel bekend was hier.

Qua interieur is het MSTS, de buitenkant is redelijk OK.

In ieder geval leuk dat WG dit nu heeft uitgebracht.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

In ieder geval de RAm is er, nu de VT 11.5 (Br 601) nog. die kwam ook naar Amsterdam met TEE diensten.

 

De TEE rijdt leuk. cabine ziet er behoorlijk uit, maar kan beter. Passagiersafdeling is niet mooi de LOD is veel te laag zoals iemand al eerder aangaf veel te MSTS achtig. Detail in het restaurant achthoekige borden. Hierdoor ligt de prijs/kwaliteit verhouding niet in balans

 

Er is geen andere maker van de TEE. Has liever gezien dat Chris of Dutch Classics deze had gemaakt

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy