Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

't Zuiden van Nederland


ClipmeneerNL

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 't Zuiden van Nederland is een route die al 4 jaar lang in aanbouw is, het is een route die gaat van Utrecht naar Eindhoven. Ook kun je rijden van Geldermalsen naar Tiel en van Boxtel naar TIlburg (Universiteit). Momenteel is de route onderweg richting het Zuiden, Venlo en Roermond staan op de planning.

 

Deze route wordt momenteel gebouwt door Yorn14, Robin (Clipmeneernl) Helpt ook mee aan de route, hier onder nog wat regels!

 

1 - Vraag niet of je tester kan worden

2 - Vraag geen release datums

3 - Vraag niet om previews

4 - Vraag niet wat onze volgende plannen zijn

5 - Gedraag je ?

Hier 2 foto's tussen 's Hertogenbosch en Eindhoven

 

 

20210112180230_1.jpg

20210112181113_1.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, Patrick zei:

Ziet er leuk uit! Alleen op de 2e foto vind ik de bomen iets minder mooi, maar ieder zo zijn mening. Ik kijk erg uit op Versie 2.

 

Groetjes, Patrick.

Tja je kan wel zien dat sommige mensen geen routebouwers zijn. Soms moet je voor FPS kiezen ipv een goede look

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Yorn14 said:

Tja je kan wel zien dat sommige mensen geen routebouwers zijn. Soms moet je voor FPS kiezen ipv een goede look

Daar ben ik het wel met je eens hoor. En ik zou ook kiezen voor FPS als ik zou routes bouwen, ik kan dit zelf niet.

Maar ik deel alleen mijn mening ? Het is niet bedoeld als kritiek ? Ga vooral zo door met bouwen, het resultaat zal vast niet tegen vallen. 

Link to comment
Share on other sites

Het is wel weer is tijd voor een update denk ik. De afgelopen week heb ik besloten om Tilburg Uni <-> Weert bij V2 te betrekken. V2 heeft dan straks de volgende trajecten:
- Den Bosch - Eindhoven - Deurne (IC)
- Den Bosch - Eindhoven - Deurne (SP)
- Den Bosch - Eindhoven - Weert (IC)
- Tilburg - Eindhoven - Deurne (Cargo)
- Tilburg - Eindhoven - Deurne (IC)
- Tilburg Uni - Eindhoven - Weert (SP)
De reden waarom ik ervoor heb gekozen om Tilburg <-> Weert erbij te betrekken is dus doordat je straks meer mogelijkheden hebt met scenario's en vooral Cargo.

Voor alle duidelijkheid, deze screen is nog WIP er kan dus nog van alles aangepast worden.

Tb.jpg

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, mkasthijs zei:

Nic!

Waar ik benieuwd naar ben. Met het betrekken van station Tilburg, gaan je dan ook (naast het traject Den Bosch - Eindhoven het stuk tussen Tilburg en Den Bosch maken? Of laat je dat zitten?

Tilburg - Den Bosch komt er niet in helaas.

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, mkasthijs zei:

Oke, jammer.
Vanwaar die keuze? Gewoon als vraag hoor ?
Omdat je dan helemaal een mooie verbinding zou hebben.

In het begin heb ik er erg aan zitten denken om Tilburg <-> Den Bosch erbij te betrekken. Echter kwam ik later tot het besef dat dat stuk niet heel veel van doen heeft met mijn plannen. Je krijgt er dan namelijk een nieuwe IC bij welke je maar voor een stukje van 10 min. kan rijden. Ook omdat er al meer mensen de intensie getoond hadden om richting Tilburg te gaan die wellicht meer met dat stuk kunnen. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ineens een nieuwe update, 't Zuiden van Nederland v1.6 is uit! Nu kan je rijden met WOP v3 sporen zonder problemen! https://simtogether.com/files/file/1729-t-zuiden-van-nederland/

 

20210410223214_1.jpg

Edited by ClipmeneerNL
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hallo iedereen.

 

Het is een tijdje geleden, maar sinds gisteren is de route te downloaden op Dutchsims. Later vandaag zal de route ook komen op SimTogether. Alle lof gaat natuurlijk naar @Yorn14voor de prachtige route ?

 

Om het nog wel even duidelijk te maken, maar ik bouw al een tijdje niet meer aan de route, de route is nu weer 100% in de handen van Yorn zelf. Het kan zijn dat ik hier en daar wat fix of maak, of een scenario. 

 

Veel Plezier!! ?

000570af3bae141d74a2a721936d653b.thumb.jpg.1dd6f852e3fe49ec45f1a4f6cb35b4a7.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy