Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

De Oude Lijn v2


eddie

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hey !!

 

Lang was ik erg stil, zoals gewoonlijk. Nu ik in mijn nieuwe studie zit heb ik even stil gezeten maar ben er nu flink tegen aan aan het gaan.

De route is tegen de laatste fase aangekomen. Het is nu alleen nog de kleine lege plekjes opvullen, handleiding & scenarios en hij kan jullie kant op!

Ik ga er zeker geen deadline aan vast zetten omdat ik niet weet hoe druk ik het ga krijgen of wat dan ook.

Maar ik hoop dat het niet lang meer duurt voordat jullie ook op dit drukke en interessante traject kunnen rijden!!

Geniet van de foto's en tot snel!

Joee

20211128102455_1.jpg

20211128105756_1.jpg

20211128111123_1.jpg

20211129112639_1.jpg

20211129112656_1.jpg

20211129122244_1.jpg

20211129122805_1.jpg

20211207235258_1.jpg

  • Like 14
  • Thanks 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik vind dit, deze route dus, zo geweldig mooi gemaakt, ongelooflijk, zo realistisch alles. Als ras echte hagenees wacht ik geduldig op mijn trein die t.z.t. op CS Den Haag zal staan. Dit wordt, EINDELIJK, de eerste route die Den Haag aandoet. Geweldig.

 Ooit was er een andere bouwer mee gestart. Helaas was deze ermee gestopt. Begrijpelijk. Eindstation, e.v. hier in Den Haag zal best wel een hele moeilijke klus zijn. Daarom zet ik hier ook met pet voor jou af. Chapeau  

Edited by Treintje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, Treintje zei:

Ik vind dit, deze route dus, zo geweldig mooi gemaakt, ongelooflijk, zo realistisch alles. Als ras echte hagenees wacht ik geduldig op mijn trein die t.z.t. op CS Den Haag zal staan. Dit wordt, EINDELIJK, de eerste route die Den Haag aandoet. Geweldig.

 Ooit was er een andere bouwer mee gestart. Helaas was deze ermee gestopt. Begrijpelijk. Eindstation, e.v. hier in Den Haag zal best wel een hele moeilijke klus zijn. Daarom zet ik hier ook met pet voor jou af. Chapeau  

 

Deze ras echte Hagenees is het totaal met je eens!

Link to comment
Share on other sites

Goedeochtend/middag/avond (voor mij is het nacht tijdens het schrijven :D)

 

Lang niks meer laten horen, met 1 reden: een drukke tijd voor mij. Studie en werk zorgen ervoor dat ik wat minder op de forums zit maar niet minder met Train Simulator ?

Heb ondertussen de hele route klaargemaakt voor release. De hele route is voorzien van scenery en het draait nu alleen om de puntjes op de i te zetten. Onder andere ben ik bezig met CTA's voor elk station, bugs fixen, handleidingen maken, scenario's worden gemaakt en nog heel wat andere kleine punten.

Kortom, het zal niet lang duren voordat Den Haag toegankelijk is voor de TS Community.

Een release datum is nog onbekend. Ik zou zeggen, hou vooral de forums goed in de gaten en eventueel discord. 

Geniet van de screens en ik spreek jullie later weer!

Screenshot_9.png

Screenshot_17.png

Screenshot_25.png

Screenshot_41.png

Screenshot_51.png

Screenshot_53.png

Screenshot_58.png

Screenshot_75.png

  • Like 12
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy