Jump to content

Recommended Posts

NL: Welkom bij het 'knutselhoekje' van Studio 2561!

Wat is er nog mooier dan een virtuele reis in Train Simulator 20xx? Meer realisme natuurlijk! In mijn ScenarioPacks probeer ik de realiteit zoveel mogelijk te benaderen. Bijzondere situaties onderweg, gesprekken met veiligheidsfunctionarissen conform realiteit, bijzondere transporten, treindocumenten, ect. Dit alles om de speler een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen van het grote voorbeeld. In dit draadje deel ik graag de nieuwtjes omtrent mijn ScenarioPacks. 

In de afgelopen tijd heb ik vooral bezig gehouden met het publiceren, dan wel updaten, van exclusieve scenariopakketten voor SimTogether. Zodoende hebben vele bijzondere scenario's de laatste jaren het daglicht gezien. Dit ook vaak in samenwerking met verschillende Train Simulator gebruikers. Vanaf heden worden deze uitgebracht onder eigen naam 'Studio 2561'. Verder veranderd er helemaal niets. Ik hoop dat jullie plezier kunnen beleven met de speciale packs!



Hieronder een overzicht van de reeds gepubliceerde pakketten (stand 7-2-2020):
ChrisTrains RS1


ChrisTrains Baureihe 186 (TRAXX) - Alleen verkrijgbaar bij aanschaf TRAXX via SimTogether


ChrisTrains Laaers - Alleen verkrijgbaar bij aanschaf Laaers via SimTogether 


ChrisTrains SNG ScenarioPack + SpecialPack*

* SpecialPack wordt aan gewerkt deze opnieuw te uploaden op een later moment. 

ChrisTrains NS Fccpps & Klmos


ChrisTrains NS Gbs


ChrisTrains G1206 & DE 6400 


Raillogix Cartransport


Münster-Bremen (TreinPunt/SimTogether)


SwissPack Gotthardbahn (SimTogether)
Zal op een later moment als losstaand pakket worden uitgebracht. Tot die tijd exclusief voor de deelnemers aan het Zwitsers Starterspakket


In ontwikkeling: 
NS GTOW ScenarioPack - Binnenkort beschikbaar!
NS Flirt3 ScenarioPack
DBC 47735 Autotrein naar Dillingen ScenarioPack
Stomend door Train Simulator ScenarioPack 
Freiburg - Basel ScenarioPack

Link to comment
Share on other sites

  • Studio2561 pinned this topic
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy