Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Belgische dingetjes


GertMeering

Recommended Posts

39 minuten geleden, ClipmeneerNL zei:

Zeer mooi Gert, maar welke sporen gebruik jij?

Ik gebruik de sporen van Konstanz - Villingen ... maar volgens mij hebben meerdere payware route deze tracks in gebruik.Zoals bv Munster-Bremen.

 

Zoals gewoonlijk is er weer wat afgebroken en probeer ik een dorpje te bouwen bij het station van Lenval.

Dit gaat mij echt veel tijd kosten wat dit is iets wat mij niet lukt .. ben dan ook benieuwd hoe anderen dit doen en eventueel met screens ( birdview ).

In ieder geval hier een plaatje van een Belgisch ochtend zonnetje in Lenval.

 

20210223122836_1.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

43 minuten geleden, EsméevR zei:

De Münster - Bremen sporen zijn nét ietsje anders (minder mooi) deze gebruik ik zelf. Maar de sporen die Gert gebruikt zitten wel ook nog in Aerosofts Koblenz - Trier.

 

@Gert, mooi hoor, die zonsondergang zo!

De sporen van Koblenz-Trier zien er wel helemaal anders uit. Bij Münster Bremen zijn er meer soorten spoor.

Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, Elias zei:

De sporen van Koblenz-Trier zien er wel helemaal anders uit. Bij Münster Bremen zijn er meer soorten spoor.

 

Munster - Bremen is een oudere versie, de textures zijn ietsje lichter. Verder is het exact hetzelfde pakket met dezelfde soorten spoor tot op het detail, gemaakt door VirtualRailroads (toen nog VirtualTracks) ooit voor Aerosoft. Het grootste verschil is dat de Koblenz - Trier route decals gebruikt om langs het spoor te plaatsen zodat de ballast langzaam vervaagt naar de ground texture.

 

Anyway, terug on topic ?

Link to comment
Share on other sites

Dank je Patrick voor de lovende woorden.

Misschien V1.0 , deze zal niet zo groot zijn , en misschien later de wat langere gedeelte.

 

Eerst maar eens zien hoe ver ik kom?

Het wordt tijd dat we weer overal heen kunnen en wel zonder mondkapje...dan kan ik weer foto's maken van huizen , stations ect uit België.

Op dit moment is het nog best beperkt wat ik heb voor een route.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy