Jump to content

Belgische dingetjes


GertMeering

Recommended Posts

Een hele mooie foto :

Laten we dan maar even terug gaan in die tijd , ik vind het jammer .. ik mag graag in België wezen.Al is het alleen maar om objecten op de foto te zetten en gelijk genieten van dat soort stationsomgevingen.

 

20210304232648_1.jpg

20210304232710_1.jpg

Edited by GertMeering
  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

hmmm een Belgische trein op de Amperlijn. Geen gek idee! Ga ik in de middag gelijk aan de slag mee. Ik denk dat dit wel op de Amperse Krant gaat staan... NIEUWS: JF transport koopt Belgische NMBS-SNCB AM voor de Amperlijn.

Edited by juniorfreddy777
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 uren geleden, GertMeering zei:

Een hele mooie foto :

Laten we dan maar even terug gaan in die tijd , ik vind het jammer .. ik mag graag in België wezen.Al is het alleen maar om objecten op de foto te zetten en gelijk genieten van dat soort stationsomgevingen.

 

 

 

Het houdt ook echt niet op met de mooie foto's! Nogmaals mijn complimenten voor deze prachtige sfeer. Dit is denk ik wel de beste Belgische map als is die fictief. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

58 minuten geleden, Elias zei:

Dat zijn de vR-HQ-Tracks, deze zitten bij de routes Konstanz-Villingen en Münster - Bremen

 

Ik blijf niet aan de gang hè..... Ik heb met beide spoorsoorten gewerkt en trackrules gemaakt. Gert gebruikt Konstanz - Villingen, en ik gebruik zelf die van Münster - Bremen

n.  Screenshot_20210305-190133_Chrome.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

41 minuten geleden, Elias zei:

Im Köblitzer Bergland is ook handig om te hebben, er zitten daar zeer veel mooie objecten bij. Zelf gebruik ik de sporen uit munster bremen

Ik heb beide routes + Villingen + Haustach ofzo.Deze gebruik ik dus ook in mijn route

Link to comment
Share on other sites

Deze K-386 is wel heel bruut hoor .. compleet zelf opstarten , luchtdruk opbouwen , gewicht lok + wagons invoeren...ect ect..

En rijden als een gek...mooier kan niet.

 

Hier even binnenkomst Hautiose .. tot uiteindelijk tot stilstand Perron 1

 

20210305232425_1.jpg

20210305232614_1.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Die TRAXX is wel wat anders dan het gebruikelijke! Vind hem schitterend! Las ergens dat sommigen zogezegd problemen hadden met deze add-on omdat er altijd wheel spin was ? 

 

Zelfs dat is gesimuleerd!
 

Ook een aardige kerel, die Dominic, heb al een paar keer een mailtje heen en terug gekregen van hem om wat kleine bugs te melden en hem te feliciteren met zijn prestatie... Eens dat z’n Vectron klaar is gaat hij dat is nakijken, zoals het sandwich bedrijf en de ATB... 

 

anyway back to topic , Ben jaloers op die perron lampen Gert! ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy