Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

DLC/Freeware voor nieuwe speler


Kloever

Question

Goedemorgen,

 

Via de Humble Bundle heb ik Train Simulator 2021 aangeschaft. Dacht, 9 euro waarom niet. Zitten meteen wat DLC bij dus leuke opstart. Inmiddels wat ritten gemaakt en het is leuk om te doen. Via de Lunar Sale op steam wat extra DLC gekocht, voornamelijk Loco en wat langere routes.

 

Nu zit ik te kijken naar het Nederlands Starterspakket (zonder Train Simulator de game). Heb ik daar nog andere dingen voor nodig? Of is dit nu even genoeg. Ik zie dat ik namelijk voor de andere routes redelijk wat extra dingen mag downloaden/aanschaffen. Het EU/US asset DLC heb ik gekocht inmiddels, net als de veel voorkomende Munich-Augsburg Route Add-On.

 

Ik zat bv te kijken naar de AchterhoekTwentelijnen(omdat ik zelf vaak die kant op mag) maar dan zie ik heel veel Scenario Benodigdheden. Die zijn allemaal nodig om te downloaden? Het is als beginner even lastig om door te komen wat je allemaal nodig hebt namelijk.

 

Mvg,

 

Paul

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dag Paul,

 

Welkom bij de community.

Voor het Starters pakket zonder TS2021 heb je allen het EU/US asset DLC nodig en die heb je al.

Wat betreft de Nederlandse routes, deze zijn vaak gebaseerd op één of meerder payware routes en veel freeware.

Afhankelijk wat de bouwer daar van gebruikt heeft zou je sommige payware routes  niet hoeven aan te schaffen maar dat weet je pas achteraf.

Ook is het een hele klus om alle freeware te verzamelen en te installeren daar het niet mogelijk is voor ons om daarvan starters pakketten te maken.

Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij deze hobby.

 

Sjef.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Voor het starterspakket heb je niks anders dan het EU loco & asset pack nodig, wat Achterhoek & Twentelijnen betreft: kijk bijvoorbeeld hoe deze er zonder de benodigde payware uitziet, ook kunnen deze tips je misschien helpen. Vanwege Auteursrechten kunnen we geen starterspakket maken van veel gebruikte freeware, maar wel een lijst

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dank voor de antwoorden. Was er al bang voor, dus ik was stiekem al begonnen met het downloaden van de lijst die op ChrisTrains staat. Rest zal ik van de week even downloaden. Eerst de Alaska route maar eens afmaken(lange route en je mag niet heel snel)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy